תעשיית הפאות נחשפת: עב"מ פרק 5• צפו

תעשיית הפאות נחשפת: עב"מ פרק 5• צפו

הראש מבני ברק, השיער מברזיל: כוכב הרשת מלך זילברשלג נכנס לקישקעס של עולם בעלי המלאכה בסדרת הרשת עב"מ • צפו בפרק החמישי על תעשיית הפאות המסקרנת שמגלגלת מאות אלפי שקלים

author-image

כוכב הרשת מלך זילברשלג משיק סדרת דוקו- רשת חדשה 'עב"מ', שתחשוף את המקצועות שהעולם החרדי משמר באדיקות. בסדרה 9 פרקים, שיעלו מדי שבוע, בפלטפורמות הדיגיטליות של כאן.

עב"מ היא הסדרה הראשונה שמגיש זילברשלג, שנכנס לא מזמן לרשימת המשפיעים בדיגיטל לשנת 2017 מטעם ארגון הדיגיטל הישראלי. יחד עם היוצר והבמאי החרדי אורי גרודר, אחראי תחום מורשת ישראל ויהדות ב-כאן 11 הם משיקים את עב"מ – עוילם בעלוי מלואכה.

לצפייה בפרק הראשון של עב"מ לחצו כאן

המקצועות "הבלעדיים" בעולם החרדי נחשפים בסדרת דוקו-רשת חדשה של חטיבת כאן דיגיטל, בהגשת מלך זילברשלג. קוגל מאכר, גרמען-חרזן בחתונות או פאנית הן רק כמה דוגמאות למקצועות ייחודיים שייחשפו ב-"עב"מ – עוילם בעלוי מלואכה" (עולם בעלי מלאכה) מהיום בפלטפורמות הדיגיטליות של כאן. בסדרה ייכנס זילברשלג לתוך ה"קישקעס" של המקצועות המסורתיים שהעולם היהודי משמר באדיקות במשך דורי דורות, ושאין להם מקבילות במקצועות החופשיים בעולם החילוני. מלך יבחן את העבודה של קוגל מאכר, שטריימל מאכר, פאנית, גונז כתבי קודש, גרמען-חרזן בחתונות, גוי של שבת, ויוסיף כמה "טיפים" בענייני עבודה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תעשיית השקר
שיר | 16-02-2018 10:06
ללת
2
הוא מעורר בי גועל. ממש דוחה.
א | 21-02-2018 14:37
איכס