מאות השתתפו בערב לזכרו של מפקד הלח"י - יאיר - סרוגים

מאות השתתפו בערב לזכרו של מפקד הלח"י – יאיר

מאות אנשים גדשו את אולם האודיטוריום של היכל שלמה בירושלים במוצ"ש פרשת משפטים בארוע הזכרון לזכרו של מפקד הלח"י אברהם-יאיר שטרן הי"ד

author-image
מאות השתתפו בערב לזכרו של מפקד הלח"י - יאיר

האירוע אותו הגה בנו של אחד מלוחמי הלח"י, שליח חב"ד הרב עמי פייקובסקי אשר בין מפעלותיו הרבים שם לעצמו למטרה  להנציח בכבוד הראוי את זכרו של "יאיר" ואנשי המחתרות, נעשה בשיתוף עם מכללת הרצוג והיכל שלמה וזו השנה השנייה לקיומו.

את הארוע הנחתה אשת התקשורת סיוון רהב מאיר, שהיכל שלמה משמש עבורה משכן קבוע לשיעור פרשת השבוע הפופולארי. במסגרת הארוע התקיים פאנל בנושא "להיות בן של איש מחתרת" בהשתתפות איש התקשורת ובנו של "יאיר" יאיר שטרן, איש העסקים רמי לוי, ושליח חב"ד הרב עמי פייקובסקי.

הדוברים עמדו על המתח של החיים בצל סיפורי המחתרת מחד והסודיות שאפפה את הוריהם בנוגע לימי העבר.הפאנל היה מרתק ומגוון וכל אחד מהדוברים הביא את עולמו האישי במפגש עם סיפור המחתרת. את הערב הנעים האומן והיוצר דניאל זמיר אשר הנעים את הערב בניגוני חב"ד מחד ובביצועים מרגשים ומרטיטים לשיר הרעות של חיים גורי ושל המנון הלח"י "חיילים אלמונים" שנכתב ע"י אברהם יאיר שטרן הי"ד.

הערב השאיר טעם של עוד בקרב המשתתפים. מהיכל שלמה נמסר שהם מקוים שארוע זה יביא בעקבותיו יותר לימוד ובירור במורשת ההיסטורית של המחתרות. היכל שלמה ומכללת הרצוג שמחים להוות בית לתרבות יהודית לאומית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו