גלעד שרון סבור: "לולי ההתנתקות היינו מוציאות ערימות של גופות"

גלעד שרון סבור: "לולי ההתנתקות היינו מוציאות ערימות של גופות"

במלאות ארבע שנים לפטירתו של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון ז"ל, שהתקיימה בסוף השבוע האחרון, בנו, גלעד שרון, שצפוי להתמודד בפריימריז הקרובים בליכוד כנציג הדרום סבור כי תכנית ההתנתקות הייתה תכנית טובה שמנעה את מותם של אזרחים רבים

author-image
"לולי ההתנתקות היינו מוציאים ערימות של גופות"
  (צילום: פלאש90)

במלאות ארבע שנים לפטירתו של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון ז"ל, שהתקיימה בסוף השבוע האחרון, בנו, גלעד שרון, שצפוי להתמודד בפריימריז הקרובים בליכוד כנציג הדרום, התראיין היום (ראשון) לרדיו דרום והתייחס לתכנית ההתנתקות ואמר כי הוא סבור כי היא הייתה תכנית טובה שמנעה את מותם של המון אזרחים.

"אין יהודי, חי או מת, שבנה יותר ישובים מאשר אבא שלי", אמר שרון בהתייחסו לתכנית ההתנתקות במסגרתה גורשו כעשרת אלפים יהודים מיישובי חבל עזה וצפון השומרון.

"אם אתה שואל אותי אם זה עשה טוב? לדעתי כן. רק תאר לעצמך כמה חללים היו אם לא הדבר הזה (ההתנתקות; ג"ע)", אמר שרון.

לדבריו: "אם אנחנו היינו צריכים להתמודד עם הנושא הזה (של המנהרות) מתחת ליישובים היינו מוציאים משם גופות בערימות. יש הרבה אנשים שכועסים, אבל הם חיים. עזה זו מדמנת מוות ואני חושב שזה טוב שאנחנו לא שם".

עם זאת, שרון הבהיר כי אסור לסגת מיהודה ושומרון, גם לא באופן חד-צדדי: "זה לגמרי לא קשור למה שאנחנו צריכים לעשות ביהודה ושומרון. משם לעולם לא נוכל לצאת, מכיוון שמלבד זה שזה ערש היוולדו של העם שלנו, זה יסכן את ביטחוננו בצורה שלא נוכל לקבל; אם כן, מה שנכון היה לעזה, מקום קטן, מבודד, אולי הצפוף בעולם, לא נכון ליהודה ושומרון. גם לא יישוב קטן אחד, מבודד. שום דבר".

כאשר נשאל על חקירותיו של ראש-הממשלה נתניהו, אמר: "אי אפשר לשבת כל היום על שלטון החוק. אני מתנגד בתוקף להפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי או מול ביתם של שופטים, אני חושב שזו הידרדרות גדולה".

בנוסף, כאשר נשאל האם הטענה בספרם של רביב דרוקר ועופר שלח, 'בומרנג', לפיה אביו נסוג מעזה בגלל חקירותיו ענה שרון: "זה שקר גס, קשקוש"

כשנשאל האם הליכוד השתנה מאז הימים בהם אביו שלט במפלגה, השיב שרון: "הליכוד יש לו דרך והכי קל זה להתעלם מהכיוון של הליכוד שאומר שאנחנו לא מאמינים לכנות כוונותיהם של הפלסטינים, אנחנו לא נסמוך עליהם ולא נפקיר את ביטחוננו בידיהם. הסכסוך הוא לא בגלל שום בעיה טריטוריאלית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עבריין ובנו של מחריב גוש קטיף
חיים | 11-02-2018 18:31
האיש הזה קבל ״ דמי ייעוץ״ במאות אלפי דולרים כאתנן פוליטי ולא לשכוח שאחיו גם ישב בכלא ״ משפחה שכזאת״
2
א. שקר גס ב. צה"ל לא אמור לבחור על איזה ישובים הוא כן יגן ועל אלה לא
דוד | 11-02-2018 19:35
3
הדפוק בשכל המטומטם ההזוי הזה ממש מזכיר לי
אוראור | 11-02-2018 20:31
את הבדיחה המזעזעת על הפרסי שחס על עוף מקולקל - ובמקום לזרוק אותו זבל - נתן אותו לקבצן עני - והקבצן חטף הרעלת קיבה ומת - אז העני בא ללוויה שלו בא לנחם את משפחתו האבלה - וגם בא לקדיש - וכשחזר לביתו היה גאה בעצמו ואמר לעצמו:" מזל שלא זרקתי את העוף - בזכות העוף הזה קיימתי מצוות: נדבה , לווית המת , ניחום אבלים - ושמעת קדיש - כמה טוב הייתי - וכל זה בגלל העוף המבורך שהיה לי" - להסביר לכם את הבדיחה - או שכבר הבנתם אותה ואת המסר המרומז?
4
כמו שעזה מקום מסוכן ליהודים כך יוש
יפה יוסף | 12-02-2018 2:31
וישראל מסוכן ליהודים .להפרד כמו שנפרדו מעזה .יהודים בצד אחד וערבים בצד שני.מה הדבר הזה למגן כל רכב מאבטחים בכל מקום ? זה דרך חיים? אלא שלא עבדתם על המידות !