"משיחיסטים": ליברמן שוב משתלח ברבנים - סרוגים

"משיחיסטים": ליברמן שוב משתלח ברבנים

שר הבטחון אביגדור ליברמן מתייצב לצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומותח בקורת על מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך. בנוסף, ליברמן תקף את הרב שמואל אליהו ואת הרב שלמה אבינר וכינה אותם 'משיחיסטים'

"משיחיסטים": ליברמן שוב משתלח ברבנים
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

שר הבטחון אביגדור ליברמן מתייצב לצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומותח בקורת על מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך. בנוסף, ליברמן תקף את הרב שמואל אליהו ואת הרב שלמה אבינר וכינה אותם 'משיחיסטים'.

"אלשיך צריך להתמקד במיגור הפשיעה ולא בראיונות לתקשורת", אמר ליברמן בראיון לרדיו 'קול ברמה'. "נרצחים כאן אנשים, שהמשטרה תטפל בזה". בכך הגיב לדברים שאמר אלשיך בריאיון לאילנה דיין בתוכנית עובדה, שבו טען בין השאר כי חוקריו של נתניהו היו נתונים למעקב.

על חקירות ראש הממשלה אמר ליברמן כי "ראש הממשלה מתפקד מצוין למרות החקירות". הוא הצהיר שלא יפרק את הממשלה גם אם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יחליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה.

"אני מצטער על כל המחזה הזה, חילופי מהלומות בתקשורת", אמר ליברמן על הראיון של אלשיך לתכנית 'עובדה'. "כל אחד צריך לעשות מה שמוטל עליו לעשות. בלי הרבה יחסי ציבור, כל בן אדם זכאי כל עוד לא הוכח אחרת, חזקת החפות שמורה לכל אחד. הגוף היחידי המוסמך לקבוע האם בן אדם אשם או זכאי זה רק בית משפט. כל השאר זה ממש פוליטיקה מיותרת".

על שאלה שלפיה המפכ"ל רמז שראש הממשלה שכר חוקרים נגדו אמר ליברמן: "אני חושב שכל זה מיותר לגמרי. אני חושב שכמה פחות דיבורים וכמה שפחות קביעות מראש כרגע, ככה זה יותר בריא, ואני מציע לכולם להירגע ולחכות. יש עוד תהליך ארוך. מפכ"ל המשטרה צריך להתמקד במאבק בפשיעה. מה ששמעתי היום באוטו בדרך לכאן זה שעוד פעם מנסים לחסל עד מדינה או קרובים של עד מדינה. ראינו שהגיעו רעולי פנים ונכנסו לבית ספר וירו בתלמיד. יש פה אלימות גואה ואני מציע שהמשטרה תתמקד במאבק בפשיעה. ראש ממשלה צריך להתמקד בניהול מדינה וזהו".

על השאלה כיצד מתפקד נתניהו תחת עננה השיב ליברמן: "אני חושב שהוא מתפקד טוב מאוד ואני לא רואה שום סיבה לפרק את הממשלה ולגזור את הדין מראש. מי שבסופו של דבר יחליט זה בית המשפט, אם בית משפט לא החליט הבן אדם זכאי".

על העימות המתוקשר בינו לבין רבני הציונות הדתית הרב שמואל אליהו והרב שלמה אביהר, אמר ליברמן כי "הרבנים אליהו ואבינר הם משיחיסטים", תקף ליברמן, "מעולם לא היו תלונות של הדתיים לאומיים על שירות מעורב שקיים משנת 48. הגדוד המעורב הראשון הוקם בשנת 2004 בלי התנגדות שלהם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אוי
יוסף | 08-02-2018 21:10
כשמתוך הציבור מבקרים רבנים אנשים שנקראים דתיים אז מה אתם רוצים?!
2
או שבוא מטומטם או עיוור
ליסרמן | 09-02-2018 0:54
אף רב ציוני למעטנהרב אבינר לא התיר שירות לנשים.
3
הרבנים עשן טעות שפתחו בקרב רחוב וכעת הבוץ נדבק גם אליהם
נחם | 09-02-2018 11:11
שמנהלים קרב ביבים בשפה גסה כולם יוצאים נפסדים ןגם קצת מסריחים.
4
הגיע הזמן
לוי | 10-02-2018 21:00
שגם ליברמן ייתעסק בעניינים שלו. הוא שר הביטחון ולא שר המשטרה. הפיגועים הולכים וגדלים והוא אינו עושה כלום. איני יודע מתי הוקם הגדוד המעורב הראשון, אך הניסיון לחייב ולכפות על הציבור הדתי דברים שהינם נגד ההלכה, זה מה שקומם את הציבור הדתי על הצבא. תפסיק להיתמם.