חדש מגוגל: הופכים תמונות לסרטונים תוך שניות - סרוגים

חדש מגוגל: הופכים תמונות לסרטונים תוך שניות

גוגל הציגה אפשרות חדשה באפליקציית התמונות שלה, המאפשרת לכם ליצור סרטונים מהתמונות שלכם תוך כמה שניות. האפליקציה תבחר עבורכם את התמונות הכי מתאימות, אך המשתמשים יקבעו את הרקע, הנושא והמוזיקה

author-image
חדש מגוגל: הופכים תמונות לסרטונים תוך שניות
  סרטונים בלחיצת כפתור. אפליקציית התמונות של גוגל (צילום: שאטרסטוק)

גוגל מתחדשת: חברת הטכנולוגיה הציגה אפשרות חדשה באפליקציית התמונות שלה, המאפשרת ליצור סרטונים מרגשים מתוך התמונות שלכם בתהליך מהיר במיוחד.

האפשרות החדש זמינה באפליקציות המובייל של Google photos, המובנית במכשירי אנדרואיד וזמינה להורדה למכשירי אייפון, וכן מופיעה בגרסת הדפדפן של שירות התמונות. כדי להפעיל אותה, נכנסים לתפריט ה-Assistant, ובוחרים באפשרות "צור סרטון". בעמוד היצירה תוכלו לבחור נושא לסרטון, כאשר בשלב הזה קיימים 9 אפשרויות שונות לנושאים- ביניהם סרט על הילד שלכם, סרט בנושא "החיוכים של 2017", סרט המתמקד בצילומי סלפי, סרט על חיית המחמד שלכם או סרט זיכרון לזכר אדם שנפטר.

לאחר שתבחרו את הנושא, האפליקציה תבחר עבורכם את התמונות הכי מתאימות באופן אוטומטי, ותציג לכם את התמונות שהעלתה. האפליקציה עובדת על פי זיהוי פנים בתמונות, ובמידה והסרט מתמקד באדם מסוים, תידרשו לוודא שכל התמונות אכן מכילות את אותו האדם. לאחר מכן אפשר למחוק תמונות לא רצויות, אך אלה יוחלפו בתמונות אחרות שגם ייבחרו באופן אוטומטי- ללא אפשרות לקבוע בעצמך את התמונות.

ברגע שכל התמונות זכו לאישור, המערכת תיצור את הסרטון, כשבגוגל טוענים כי תהליך היצירה ייקח לא יותר מכמה שניות. בסיום ההכנה, תוכלו לצפות בסרטון שהוכן ולשנות את הרקע או את המוזיקה המתנגנת- ומיד לשתף ברשתות החברתיות או לשלוח לחברים. ניתן גם להזמין אלבום פיזי עם התמונות שנבחרו בסרטון, בעלות של 10 דולר, אך בשלב הזה האפשרות הזו זמינה רק בארה"ב ובקנדה.

יצירת סרטונים אינה דבר חדש באפליקציית התמונות של גוגל. עד כה, האפליקציה הייתה מייצרת עבורכם סרטונים מהתמונות שצילמתם באופן אוטומטי- אך לא אפשרה למשתמשים לערוך את הסרטון שיצרה כלל. כמו כן, המשתמשים לא יכלו לבקש מהאפליקציה להכין סרטון או לקבוע נושא, כאשר כל הסרטונים היו "כלליים".

"יכול להיות ש-Google Photos הכינה עבורכם סרטונים אוטומטיים בעבר, אך כעת תוכלו ליצור אותם מתי שתרצו" טענו בגוגל בחשיפת העדכון. "זו הדרך המושלמת לחגוג את כל הרגעים האהובים והחברים הכי טובים שלכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו