נתניהו:"ערוכים לכל תרחיש, לא מציע לנסות אותנו" - סרוגים

נתניהו:"ערוכים לכל תרחיש, לא מציע לנסות אותנו"

ראש הממשלה וחברי הקבינט סיירו בגבול סוריה ושמעו סקירה מהרמטכ"ל ואלוף פיקוד הצפון. נתניהו הבהיר במקום, כי כוחות הביטחון ישימו את ידיהם על רוצחו המתועב של איתמר בן גל ז"ל

נתניהו:"ערוכים לכל תרחיש, לא מציע לנסות אותנו"
  קבינט סיור גבול הצפון (קובי גדעון/ לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הקבינט המדיני-ביטחוני סיירו היום (שלישי) ברמת הגולן, שם קיבלו סקירות מפי הרמטכ"ל, מפקד פיקוד הצפון ומפקד עוצבת הבשן, זאת במסגרת העמקת הידע לחברי הקבינט בכל האיומים והנעשה בגזרה הצפונית.

בתום הסיור, אמר רה"מ נתניהו: "אני מסיים עכשיו סיור שערכנו הבוקר בפיקוד הצפון עם חברי הקבינט. אני מתרשם מהעבודה הגדולה שצה"ל עושה כאן כדי להגן על גבולותינו ולהגן על מדינתנו". ראש הממשלה העביר את המסר כי  "פנינו לשלום, אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ואני לא מציע לאיש שינסה אותנו".

בהמשך חזר על דבריו מהבוקר ליעל, אלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל, "באותה מידה שאנחנו נבוא בחשבון עם רוצחו. אני רוצה לשבח את השב"כ, את הימ"מ ואת צה"ל שעשו בדיוק את זה", והבהיר, "כך יהיה גם עם הרוצח המתועב של איתמר בן גל ז"ל. כולנו עם המשפחה, כולנו עם האלמנה".

שרי הקיבנט מתודרכים בגבול הצפון (צילום: קובי גדעון לע"מ)

שר הביטחון ליברמן אמר בסיור, על חיסול ראש החולייה שרצחה את הרב שבח: "החשבון נסגר. אני מברך את צה"ל, השב"כ והימ"מ על פעולה מוצלחת. היה ברור שזה רק עניין של זמן. אני מקווה ומאמין שבקרוב נשים את היד גם על רוצחו של הרב איתמר בן גל".

חברי הקבינט ואלופי צה"ל (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו