חוסל המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח - סרוגים

חוסל המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח

אחמד נאצר ג'ראר, המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח בפיגוע בכניסה ליישוב חוות גלעד, חוסל בתום מבצע מיוחד ומשולב של הצבא, הימ"מ והשב"כ: "בקרוב נשים את היד גם על רוצח איתמר בן גל"

author-image
חוסל המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח

אחמד נאצר ג'ראר, המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח בפיגוע בכניסה ליישוב חוות גלעד, חוסל הלילה (בין שני לשלישי) בתום מבצע מיוחד ומשולב של הצבא, הימ"מ והשב"כ.

ג'ראר, תושב ג'נין, היה פעיל מרכזי בתשתית הטרור האחראית לפיגוע הירי סמוך לחוות גלעד בתאריך 09/01/2018, בו נרצח הרב שבח והוא היה פעיל באופן איש בביצוע הפיגוע.

במהלך ניסיון מעצרו, יצא המבוקש חמוש ממבנה בו הסתתר ביאמון ונורה ע"י הכוחות. על גופתו של המחבל נמצאו m16 ותיק עם מטענים. כוחותינו יצאו ללא פגע.

מחקירות שביצע השב"כ עולה כי התשתית מעורבת בנסיונות נוספים לבצע פיגועים ובתכנון פיגועים נוספים.

עוד נמסר כי חקירת העצורים מקרב חברי התשתית נמשכת ועל יתר הפרטים מוטל צו איסור פרסום.

המחבל אחמד ג'ראר (צילום: מתוך ynet)

שר הבטחון, אביגדור ליברמן, בירך על חיסול המחבל, ואמר: "החשבון נסגר. אני מברך את צה"ל, השב"כ והימ"מ על פעולה מוצלחת. היה ברור שזה רק עניין של זמן, עד שנפגע בראש החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח ז"ל. אני מקווה ומאמין שבקרוב נשים את היד גם על רוצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד".

שר התקשורת איוב קרא, הגיב אף הוא לחיסול המחבל: "אין להם לאן לברוח, לא יהיה להם איפה להסתתר. אני מבקש לשלוח ברכות חמות הבוקר ולהצדיע ללוחמינו המצויינים- צה"ל, שב"כ וימ"מ, על תפיסתו וחיסולו של ראש החוליה שרצחה בדם קר את הרב רזיאל שבח ז"ל. כולי תקווה שזה יהיה סופו הקרב של המחבל המתועב והשפל שדקר אמש למוות את הרב איתמר בן גל הי"ד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יחי צהל .
צירה | 06-02-2018 9:02
כן יאבדו כל אויבנו. המרים ידו עלינו ידו תיגדע. אין בכל העולם כולו כמו צהל. יחי יחי יחי צהל לעולם ועד.