לעשירים בלבד: המחיר לנופש בחלל נחשף

לעשירים בלבד: המחיר לנופש בחלל נחשף

תאגיד החלל הרוסי ישיק בקרוב חבילת נופש מיוחדת לחלל, שתכלול בין היתר סלפי מהירח, אינטרנט חופשי ויחידת מגורים מפנקת- המחיר מוגזם ממה שאתם מדמיינים

לא תצליחו לנחש: זה הסכום שתשלמו על סלפי בירח

החברה שאחראית לשיגור האדם הראשון לחלל ב-1961, חשפה לאחרונה כי היא עובדת בימים אלה על נופשים מיוחדים לחלל. זאת במטרה לתת הזדמנות גם לתיירים (עשירים במיוחד) לזכות לדרוך על הירח.

בריאיון לעיתון "פרבדה" חשף איש תאגיד החלל הרוסי ולדימיר סולנצב, כי "התאגיד דן באפשרות לשלוח תיירים להליכות חלל". לדבריו הטיול לירח יעשה באמצעות יחידת מגורים בשם NEM-2 אותה בונים בימים אלה. היחידות צפויות להכיל ארבעה עד שישה אנשים, בתנאים "נוחים ככל האפשר בחלל". הכוללים: תאים נוחים, שני שירותים ועמדת גלישה באינטרנט.

"אנשים עשירים מוכנים לשלם בשביל זה"

כצפוי הנופש חוצה הגלקסיה הזה, שיאפשר לצאת להליכת חלל ולצלם סרט או סרטון וידאו בלתי נשכחים. ממש לא נועד לסתם תיירים פשוטים ומחירו עומד על כ100 מיליון דולר ל10 ימים. "אנליסטים אישרו זאת – אנשים עשירים מוכנים לשלם בשביל זה" סיפר סולנצב.

 

חברת בואינג שוקלת להיות שותפה בפרויקט ולפי התכנון, עד שישה תיירים בשנה יוכלו להשתתף במסעות החלומיים לחלל, כשכל מסע יארך עד 10 ימים. "על פי התכנון, המודול החדש יושק ב-2019", אמר.

עד כה זכו רק שבעה תיירים להגיע לחלל כשהם שילמו בין 20 ל-40 מיליון דולר כל אחד. האחרון בניהם היה המייסד הקנדי של קרקס "סירק דה סוליי", גאי לליברט שהוטס לחלל פני תשע שנים על ידי רוסיה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מתאים לעשירים שאין להם פחד חלל.
יפה יוסף | 05-02-2018 20:07