לא יצא צדיק? המגיש חיים הכט עומד בפני מתקפה

לא יצא צדיק? המגיש חיים הכט עומד בפני מתקפה

המנעולן מרדכי איס, שהופיע בתוכנית 'יצאת צדיק' תוקף את מגיש התוכנית חיים הכט ועורכיו. לטענתו הוא יצא צדיק אך משיקולי רייטינג הוחלט לערוך את הקטע ולהציג אותו כרמאי "הרסו לי את החיים"

author-image
לא יצא צדיק? חיים הכט עומד בפני האשמות קשות
  (צילום מסך/ קשת 12)

מגיש התכנית 'יצאת צדיק' עומד בפני האשמות קשות, מצד מנעולן שהשתתף לאחרונה בתכניתו. היום (שלישי)התעמת המנעולן מרדכי איס, מול חיים הכט ברדיו 103FM וטען כי תוכניתו הרסה את שמו ומשפחתו לאחר שהוציאה אותו בעריכה כרמאי, על אף שיצא צדיק בתכנית. זאת לטענתו 'כנקמה' על כך שזייף לפני כשלוש שנים תמונה שלו עם הכט וטען שיצא צדיק.

"התקשרה אליי תחקירנית ואמרה לי להגיע להחליף מנעול אצל אמא שלה וזה מה שעשיתי עד שחיים הכט קפץ" סיפר המנעולן איס ותקף בשידור חי את "אתם פוגעים לי בשם ובמשפחה" סיפר המנועלן היום ותקף את מגיש התכנית חיים הכט בשידור חי "אתה שקרן כי יצאתי צדיק באותה התוכנית. אם לא הייתי יוצא צדיק אז היית משדר כי התוכנית שלך מבוססת על רייטינג. תוציא את החומרים שצילמתם".

מגיש התכנית בתגובה לטענותיו הקשות של המנעולן הגיב "הוא פשוט רמאי. כשפגשנו אותו בפעם הראשונה ב'יצאת צדיק' הוא סיפר שהוא כבר יצא צדיק".

מוכן להוכיח במכונת אמת

כדי להוכיח את צדקתו, המנעולן איס אף הזמין את הכט לעמוד מולו בפוליגרף ולהוכיח שהוא דובר אמת. במכתב שפורסם ב"ישראל היום" לפני יומיים טען המנעולן כי בגלל שהוא לא יכול להתמודד מול גוף חזק כמו "קשת" נאלץ לפנות לתקשורת.

"בואו נלך למכונת אמת שאני אממן ומוכן להתחייב בזה קבל עם ועדה שבמידה וכל מה שנאמר כאן לא נכון אני לוקח על עצמי לתרום סכום נכבד לכל עמותה נזקקת ואם ייצא שאם השקרנים הגדולים תתרמו את כספי הרייטינג שעשיתם על הגב שלי, לילדים חולים או נזקקים", כתב המנעולן איס במכתב.

מהפקת התוכנית נמסר: "אנו דוחים מכל וכל את טענותיו של מר איס. כשמר איס צולם לתכנית לפני שלוש שנים נמצא פגם באמינותו שכן כבר אז זייף את היותו צדיק בתכנית. בסופו של דבר האייטם לא שודר, אך אם היה משודר הוא לא היה יוצא צדיק בשל הזיוף. לאחרונה החליטה מערכת התכנית לפנות אליו שוב במסגרת תכנית שעוסקת בתופעת הזייפנים, זאת לאחר שהגדיל לעשות ופרסם תמונה מזויפת יחד עם חיים הכט".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חים אכט
אארנון | 31-01-2018 3:54
חיים תמשיך לעבוד ולעצור את כל השקרנים שעובדים על אנשים תמימים אתה צדיק אמיתי חיים לילה מבורך
2
הכי טוב להיות צדיק לפני הקב"ה כי שם אי אפשר לרמאות.
יפה יוסף | 31-01-2018 16:29
אמת אחת
צדיקים עסקינן? | 28-02-2018 22:35
רק השם הוא הצדיק האמיתי
3
נראה לי הוא לא עשה את זה שנים
בן ישעיהו | 06-03-2018 2:05
נקודה