לאחר שעזב את בית"ר: יוסי בניון סיכם עם קבוצה חדשה - סרוגים

לאחר שעזב את בית"ר: יוסי בניון סיכם עם קבוצה חדשה

יום לפני סיום חלון ההעברות בליגת העל, יוסי בניון סיכם כי יצטרף למכבי פתח תקווה להמשך העונה הנוכחית ולכל העונה הבאה. חתימת החוזה תיערך מחר

author-image
לאחר שעזב את בית"ר: יוסי בניון סיכם עם קבוצה חדשה
  יוסי בניון נפרד מבית"ר ירושלים בשבוע שעבר (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

בניון שוב עובר קבוצה: יום לפני סיום חלון ההעברות בליגת העל, יוסי בניון סיכם כי יצטרף לשורותיה של מכבי פתח תקווה.

על פי הדיווחים, בניון סיכם עקרונית עם הנהלת הקבוצה, וצפוי לחתום רשמית על החוזה מחר. במסגרת התנאים בניון ישחק במדי פ"ת להמשך העונה הנוכחית וכן לכל העונה הבאה. בהנהלת מכבי פ"ת מעוניינים גם לצרף שחקן נוסף לפני סיום חלון ההעברות, והביעו התעניינות בבלם שון גולדנברג ששיחק לצדו של בניון בבית"ר ירושלים.

כזכור, בשבוע שעבר הקשר בן ה-37 החליט לעזוב את בית"ר בעקבות משבר עם הנהלת הקבוצה, שהתחיל כאשר בניון לא נכלל בהרכב למשחק נגד קבוצתו הקודמת מכבי ת"א. בימים האחרונים בניון קיבל הצעות ממספר קבוצות נוספות, ביניהם מ.ס. אשדוד וכן הפועל ת"א מהליגה הלאומית, אך בסוף החליט לסכם עם מכבי פ"ת בעקבות היחסים הטובים עם המאמן שרון מימר, שהחל את השנה כמאמן שלו בבית"ר אך פוטר מתפקידו שבוע לפני תחילת העונה.

בניון יצטרף לקבוצתו החדשה כשהיא נמצאת במקום השמיני בליגת העל, ורחוקה 5 נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. מכבי פ"ת תהיה קבוצתו הרביעית של הקשר מאז שובו לארץ, כאשר בשנים האחרונות שיחק במכבי חיפה, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים. בעונה הנוכחית בניון כבש 3 שערים ב-11 הופעות במדי בית"ר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו