"הציבור לא מטומטם; שום דבר לא זז בלי הבית היהודי" - סרוגים

"הציבור לא מטומטם; שום דבר לא זז בלי הבית היהודי"

לאחר המתקפה של נתניהו על ראשי הבית היהודי. מגיב מנכ"ל המפלגה: "הציבור לא מטומטם. אם הבית היהודי לא לוחץ, שום דבר לא זז", ומבהיר: "גמרנו עם מריחות בנושא חוות גלעד"

author-image
"הציבור לא מטומטם; שום דבר לא זז בלי הבית היהודי"
  אורבך ובנט (צילום: פלאש90)

מנכ"ל הבית היהודי נגד הליכוד.

בתגובה למתקפה שיצאה הבוקר (ראשון) מראש הממשלה בנימין נתניהו  נגד ראשי הבית היהודי בנושא העלאת נושא הסדרת חוות גלעד לישיבת הממשלה, מגיב מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך, ומחזיר אש למפלגת השלטון: "הציבור לא מטומטם. אם הבית היהודי לא לוחץ, שום דבר לא היה זז".

מי שהביא לעולם את נאום בר אילן, שיחרור אלפי מחבלים והקפאה לחלוטין של הבניה ביו"ש לא באמת חושב שהציבור מטומטם", כתב אורבך בדף הפייסבוק שלו. לדבריו, "אף אחד לא מאמין שאם הבית היהודי לא היה לוחץ, היה זז משהו"… אך הוסיף, "אבל זה בסדר. בשביל זה אנחנו כאן כדי לוודא שמריחות מהסוג שאנחנו רגילים לקבל מהליכוד והפעם בנושא חוות גלעד – לא יהיו יותר."

רק בשבוע שעבר הסתיים המשבר בין הבית היהודי לליכוד סביב חוק מל"ג יו"ש. אך בליכוד החליטו הבוקר לתקוף את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד לאחר שטענו השניים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו דוחה את הסדרת חוות גלעד. במקביל, הודיע נתניהו בישיבת שרינו כי הצעת המחליטים להסדרת חוות גלעד תעלה בשבוע הבא.

ראש הממשלה אמר בישיבת שרי הליכוד שהעיכוב בהעלאת נושא חוות גלעד נוצר מטעמים טקטיים ושהנושא יעלה בשבוע הבא בתיאום עם יוזם החוק, שר הביטחון ליברמן. עוד אמר רה״מ לשרים, שמי שמבקרים את העיכוב בהחלטה יודעים שהנושא יעלה בשבוע הבא והם עושים זאת רק בניסיון להציג זאת בהמשך כהישג שלהם.

"זאת שוב השיטה הידועה של הבית היהודי", האשימו במפלגת הליכוד. הם "דורשים מראש הממשלה את מה שהם יודעים שהוא בלאו הכי עומד לעשות, כדי להציג את זה אחר כך כהישג שלהם".

שקד: "נתניהו לא רוצה להעלות את הדיון"

מוקדם יותר היום, התייחסה שרת המשפטים, איילת שקד לנושא הסדרת החווה, והפנתה אצבע מאשימה כלפי נתניהו שעליו האחריות. "מסיבותיו שלו ראש הממשלה לא רצה להעלות את הצעת החוק היום", אמרה שקד בראיון לגל"צ. עוד היא הוסיפה כי "לא הייתה שום סיבה לדחייה ואנחנו מצפים שזה יעלה בשבוע הבא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נתניהו נלחץ וטוב שכך
יעקב | 28-01-2018 14:34
2
ענווה זה שם המשחק
ידידיה | 28-01-2018 19:25
עם שחצנות רבונו של עולם לא עוזר
3
צודק בהחלט - הבטחות לא מקויימות זה זמן רב
למשה ירקון | 28-01-2018 19:31
כמו: מיגרון, בית אל, עמונה, דרך האבות ויתר הישובים וחלקים בירשלים שביבי מקפיא . אין להאמין להבטחות שלו !!! - וגם כעת אעפ"י שאדמת חוות גלעד נרכשה בכסף מלא ע"י משה זר. וזו לא אדמת ערבים אלא של יהודים - = פתי מאמין לכל דבר /לביבי .
4
על מי אתה עובד
לוי | 28-01-2018 23:43
תפסיק לבלבל את המוח. ביבי מסובב אתכם איך שבא לו. כשדרעי רצה להעביר את חוק המרכולים, ביבי רץ כמו ילד טוב ישר לאחר הנחיתה לכנסת. אתכם המורח ואתם נהנים מזה.