דלף לרשת: האם כך ייראה הגלקסי S9 של סמסונג? - סרוגים

דלף לרשת: האם כך ייראה הגלקסי S9 של סמסונג?

תמונות רשמיות של מכשירי הדגל הבאים של סמסונג, הגלקסי S9 והגלקסי S9 פלוס, דלפו לרשת לצד פרטים נוספים על מפרט המכשיר. המכשירים ייחשפו רשמית באירוע מיוחד שייערך ב-25 בפברואר

author-image
דלף לרשת: האם כך ייראה הגלקסי S9 של סמסונג?
  מכשירי הגלקסי S9 והגלקסי S9 פלוס (צילום: עמוד הטוויטר של אוון בלאס)

האם מכשירי הדגל הבאים של סמסונג נחשפו? תמונות רשמיות של מכשירי הגלקסי S9 והגלקסי S9 פלוס דלפו בסוף השבוע לרשת, לצד מגוון פרטים נוספים על פרטי המכשיר. התמונות והפרטים נחשפו על המדליף אוואן בלאס, שידוע בעולם הטכנולוגיה כמקור אמין בנוגע לפרטים על סמארטפונים עתידיים.

על פי הפרטים, שנחשפו בכתבה באתר הטכנולוגיה VentureBeat, הדור החדש של מכשירי הדגל ישמור ברובו על העיצוב של מכשירי הגלקסי S8, שנחשפו בשנה שעברה וזכו לפופולריות עצומה. מסכי המכשירים אינם צפויים לגדול, ויישארו בגודל של 5.8 אינץ' בדגם הרגיל ו-6.2 אינץ' בדגם הפלוס. מעבד המכשיר צפוי לעבור כמה שיפורים, כאשר שני המכשירים יכללו מעבד Snapdragon 845 של קוואלקום בדגם הנמכר בארה"ב ומעבד Exynos של סמסונג בשאר העולם.

מערך צילום חדש ומשופר. דגם הגלקסי S9 פלוס (צילום: עמוד הטוויטר של אוון בלאס)

בניגוד לדגמי הגלקסי S8, אשר כללו מפרט זהה ונבדלו זה מזה רק בגודל המסך, השנה סמסונג תכלול מפרט משופר יותר בדגם הפלוס בהשוואה לדגם הרגיל. הגלקסי S9 יגיע עם זיכרון עבודה בגודל של 4 גיגה בייט ו-64 גיגה בייט נפח אחסון, בעוד שהגלקסי S9 פלוס יגיע עם 6 גיגה-בייט זיכרון עבודה ונפח אחסון של 128 גיגה בייט.

השינוי המשמעותי ביותר הוא במערך הצילום של המכשיר. בשני הדגמים יכללו לראשונה 2 מצלמות סלפי, אשר יאפשרו לצלם באיכות גבוהה יותר מבעבר. דגם הפלוס יכלול מערך צילום כפול גם בגב המכשיר, בעוד שהדגם הרגיל יסתפק במצלמה ראשית אחת ברזולוציה של 12 מגה פיקסל. המהלך הנוכחי הוא דומה למנהג הקבוע של אפל בשנתיים האחרונות, אשר שמרה את מערך הצילום הכפול רק בדגמי הפלוס של מכשירי האייפון.

ההזמנה לאירוע ההשקה של המכשירים החדשים. (צילום: עמוד הטוויטר של סמסונג)

המכשירים החדשים יושקו באירוע מיוחד של סמסונג שייערך ב25 בפברואר כחלק מכנס הסלולר Mobile World Congress בברצלונה. על פי הדיווחים, המכשירים יתחילו להימכר ברחבי העולם כשלושה שבועות לאחר מכן, כאשר המדינות הראשונות יתחילו במכירה ב-16 במרץ. בשלב זה לא ידועים פרטים אודות מחירי המכשירים החדשים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו