נתניהו על חוות גלעד: ספין של בנט ושקד - סרוגים

נתניהו על חוות גלעד: ספין של בנט ושקד

רה"מ תוקף את ראשי הבית היהודי בעקבות טענתם, כי הוא דוחה את הסדרת חוות גלעד, הם "רוצים להציג את זה כהישג שלהם", אמר. במקביל הודיע, כי הצעת המחליטים להסדרת החווה תעלה בשבוע הבא

נתניהו על חוות גלעד: ספין של בנט ושקד
  איילת שקד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

רק בשבוע שעבר הסתיים המשבר בין הבית היהודי לליכוד סביב חוק מל"ג יו"ש. אך בליכוד החליטו הבוקר (ראשון) לתקוף את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד לאחר שטענו השניים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו דוחה את הסדרת חוות גלעד. במקביל, הודיע נתניהו בישיבת שרינו כי הצעת המחליטים להסדרת חוות גלעד תעלה בשבוע הבא.

ראש הממשלה אמר בישיבת שרי הליכוד שהעיכוב בהעלאת נושא חוות גלעד נוצר מטעמים טקטיים ושהנושא יעלה בשבוע הבא בתיאום עם יוזם החוק, שר הביטחון ליברמן. עוד אמר רה״מ לשרים, שמי שמבקרים את העיכוב בהחלטה יודעים שהנושא יעלה בשבוע הבא והם עושים זאת רק בניסיון להציג זאת בהמשך כהישג שלהם.

"זאת שוב השיטה הידועה של הבית היהודי", האשימו במפלגת הליכוד. הם "דורשים מראש הממשלה את מה שהם יודעים שהוא בלאו הכי עומד לעשות, כדי להציג את זה אחר כך כהישג שלהם".

ארדן: "חוות גלעד תהפוך ליישוב מוסדר, זו חובתנו לתושבים"

השר לבטחון פנים גלעד ארדן התייחס להצעת החוק להסדרת הישוב חוות גלעד ואמר כי היא תעלה השבוע או שבוע הבא. "חוות גלעד תהפוך ליישוב מוסדר כפי שראוי שיהיה. זו חובתנו המוסרית לתושבים האמיצים ולמשפחתו של הרב שבח זצ״ל. אין לי ספק שראש הממשלה ימלא את ההתחייבות שלנו ושל שר הביטחון וההחלטה תאושר בממשלה היום או בשבוע הבא", דברי ארדן.

שקד: "נתניהו לא רוצה להעלות את הדיון"

מי שהתייחסה הבוקר לנושא ואף הפנתה אצבע מאשימה היא שרת המשפטים, איילת שקד, שאמרה כי הדחייה היא על אחריותו של ראש הממשלה נתניהו. "מסיבותיו שלו ראש הממשלה לא רצה להעלות את הצעת החוק היום", אמרה שקד בראיון לגל"צ. עוד היא הוסיפה כי "לא הייתה שום סיבה לדחייה ואנחנו מצפים שזה יעלה בשבוע הבא".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו