"ראשים כרותים" ו"דם": מאבק נגד גירוש המסתננים - סרוגים

"ראשים כרותים" ו"דם": מאבק נגד גירוש המסתננים

המאבק בגירוש מבקשי המקלט עולה מדרגה: אלמונים השחיתו בשבת את הכניסה לרשות האוכלוסין וההגירה, הניחו "ראשים כרותים" והתיזו צבע אדום לדמות דם. המקום יהיה סגור מחר לקבלת קהל

author-image
"ראשים כרותים" ו"דם": מאבק נגד גירוש המסתננים
  השחתה ברשות ההגירה (צילום איתי בלומנטל)

המאבק בגירוש מבקשי המקלט עולה מדרגה. במהלך השבת השחיתו אלמונים את הכניסה לרשות האוכלוסין וההגירה בשכונת פלורנטין שבתל אביב. הניחו מיצג של "ראשים כרותים" והתיזו צבע אדום לדמות דם. ברשות החליטו כי המקום יהיה סגור מחר לקבלת קהל.

שוטרי מרחב יפתח הגיעו למקום והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. "אנו רואים בחומרה רבה פגיעה במשרדי ממשלה וסמלי שלטון ותינתן עדיפות לחקירה זו", הדגישו במשטרה.

לאחרונה החליטה ממשלת ישראל בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו על תכנית הגירה אותה מוביל שר הפנים אריה דרעי, של גירוש אלפי המסתננים המתגוררים בישראל למדינות בדרום אפריקה. בשל כך,קבוצות חברתיות קיצוניות פועלות לסיכול המהלך. בג"צ צפוי לדון בעתירה שהגישו כנגד ההחלטה בזמן הקרוב.

המשחיתים ביקשו להעביר את המסר כי סופם של המסתננים שיגורשו מהארץ יהיה רעב ומוות. לצד הצבע האדום שהותז על הכניסה, וניסה לדמות "דם" נכתב: "הדם שלהם על הידיים שלכם", "זה לא יעבור לכם בשתיקה, זו רק ההתחלה".

המשטרה תפתח בחקירה נגד ההשחתה (צילום: מוטי קמחי)

 

ברשות האוכלוסין וההגירה הגיבה להשחתה:"מדובר במעשה שפל כלפי עובדי ממשלה שעושים עבודתם, מעשה שאין לו כל קשר למאבק לגיטימי או למחאה מקובלת. מעשה של טירוף שקורא לאלימות בנוסח העולם התחתון ואין בכוונתנו לעבור עליו לסדר היום. היום נחצה קו אדום וכאן הוא ייעצר. הוגשה תלונה במשטרה והפחדנים ייתפסו".

"הדם שלהם על הידיים שלכם" השחתה ברשות ההגירה (צילום איתי בלומנטל)

"מנסים להלך אימים על רשות ההגירה"

שר הפנים, אריה דרעי,"השחתת לשכת רשות האוכלוסין וההגירה ברחוב סלמה בתל אביב היא צעד מסוכן של פורעי חוק שמנסים באיומים ואלימות להלך אימים. אני פונה אל כל עובדי רשות האוכלוסין ואומר להם – המשיכו לבצע את עבודתכם כפי שהנחתה אתכם ממשלת ישראל, יש לכם את מלוא הגיבוי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה הצביעות השמאלנית לאן השמאל רוצה לקחת אותנו
ר | 27-01-2018 22:07
לצערינו ישראל אינה חזקה מספיק כדיי לדאוג למוסלמים מרחבי העולם בעתיד הם יתרבו ויסכנו את הדמוגרפיה והכלכלה כמו כל דור שני ושלישי של מוסלמים באירופה אחכ תבוא ההקצנה המוסלמית ומי יודע לאן נגיע בכלל האם ישראל ץוכל לדאוג להם לעת זיקנה כשכבר לא יוכלו לעבוד