"אני רוצה לחיות": הזמר אדם שוחרר מטיפול נמרץ - סרוגים

"אני רוצה לחיות": הזמר אדם שוחרר מטיפול נמרץ

הזמר אדם המאושפז בטיפול נמרץ כבר מספר חודשים, לאחר שניתוח פשוט של הסרת כיס המרה הסתבך וגרם לו לזיהום באיברים פנימיים רבים, השתחרר מטיפול נמרץ, ושיתף בהתרגשות במצבו הרפואי

"אני רוצה לחיות": הזמר אדם שוחרר מטיפול נמרץ
  (צילום: פייסבוק/ אדם- העמוד הרשמי)

הזמר אדם המאושפז בטיפול נמרץ כבר מספר חודשים, לאחר שניתוח פשוט של הסרת כיס המרה הסתבך וגרם לו לזיהום באיברים פנימיים רבים, השתחרר מטיפול נמרץ, ושיתף בהתרגשות במצבו הרפואי.

"יקיריי, אין לי הרבה מילים בפה, יש לי הרבה תודות בלב, תודה על האהבה והכוחות ששולחים אליי בכל דרך אפשרית", כתב אדם וסיפר כי" ב"ה אתמול יצאתי מטיפול נמרץ למחלקה".

אדם שיתף במצבו הרפואי והנפשי וכתב: "מרגיש קצת יותר טוב, מאוד רוצה לשמוח אבל פוחד, כל כך הרבה פעמים כבר הייתי בטוח שהינה תכף אני בבית ואז קרה משהו שהחזיר אותי קילומטרים אחורה, הלוואי שהפעם הכיוון ברור".


"המון דברים עברו ועדיין עוברים עליי ופעם כשיהיה לי כוח בטח יוולד איזה שיר, סרט או הצגה חדשה, בינתיים אני מתעקש להישאר אופטימי, לסמוך על הרופאים שמטפלים בי, להודות ולהאמין שאצא מכאן בריא ושלם בגופי ובנפשי".

"חורף היא העונה האהובה עליי בשנה", כתב הזמר, "והיום לרגע קטן נשמתי חורף מהחלון, אני רוצה לחיות! סוגר 115 יום באיכילוב ואני רזה ,רזה, רזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו