מירי רגב ביטלה את הופעתו של אביב גפן בחגיגות ה70

מירי רגב ביטלה את הופעתו של אביב גפן בחגיגות ה70

החטא ועונשו? יממה לאחר שתקף את שר הביטחון על הוראתו להפסיק להשמיע את שירי אביו, הבוקר פורסם כי שרת התרבות החליטה לבטל את הופעתו של אביב גפן בטקס הדלקת המשואות

author-image
לאחר דבריו: אביב גפן מקבל עונש ממירי רגב
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

לאחר שאביב גפן פרסם אמש (רביעי) מכתב פתוח לליברמן, בו הוא תוקף אותו ומשתלח בו לאחר שהורה לתחת הרדיו גל"צ להחרים את שיריו של אביו יהונתן גפן. הבוקר פורסם כי שרת התרבות מירי רגב החליטה להטיל וטו על השתתפותו בחגיגות ה70 למדינת ישראל.

על פי הדיווחים הזמר אביב גפן קיבל לפני כמה שבועות ממרכז ההסברה הצעה לבצע את שירו "יומן מסע" בדואט עם הזמרת שרית חדד- בטקס הפותח את חגיגות ה70 למדינת ישראל. גפן וחדד התלהבו מהיוזמה והסכימו במקום, הפגישות בין הזמרים לבין במאי הטקס רן צחור החלו. אך בעיצומן של ההכנות החליט משרד התרבות להטיל וטו על הופעתו של גפן.

לבסוף משרד התרבות הגיע להחלטה ששרית חדד תופיע לבדה בטקס. הנימוק הרשמי לביטול הופעתו של גפן, לא נמסר. כך שלא ברור אם התבטאויותיו הקשות נגד הממשלה, או העובדה שלא שירת בצבא הובילו לוטו ממשרד התרבות.

אביב גפן סירב להגיב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
20 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
מירי רגב אבירת הדמוקרטיה
פיכע | 25-01-2018 13:51
חופש הביטוי הוא נר לרגליה. מי שמפסיד מעונשים לאזרחים הוא תמיד הפוליטיקאי, לא האזרח. על אחת כמה וכמה שמדובר בפנינת החוכמה והקלאס מרים רגב סיבוני, הראשונה לשמה והאחרונה לתרבותה.
לא שירת בצבא שלא יקבל כבוד
קובי | 25-03-2018 22:28
לא לשרת בצבא זה נגד הדמוקרטיה
2
אביב גולן
רובי גולן | 25-01-2018 17:07
לא שרת בצבא הגיבור הזה.אין סיבה להזמין אותו לאף אירוע ממלכתי.
גם גנב
ודרעי | 25-03-2018 22:35
גדול
יש חכים ושרים שלא שירתו בצבא
אליהו | 29-01-2018 16:44
גם אחמד טיבי וזועבי ודרעי לא שירתו בצבא וגם ליצמן
3
אביב גולן
גולן רבין | 25-01-2018 17:14
טובהשמישהוא נזכר לבטל את ההופעה של המשתמט הזה.אנחנו 3 שנים שמרנו על נבלות כמוהו בעוד שהוא עשה לביתו הצבוע הזה
4
כל הכבוד לשרת התרבות מירי רגב.
יפה יוסף | 25-01-2018 19:00
סוף סוף תרבות.
5
הסיבה שאביב לא שירת בצבא
אור הירח | 25-01-2018 21:46
אביב לא שירת בגלל פטור רפואי, זו לא סיבה להחרים אותו!
הרבה אנשים טובים ויקרים שקיבלו פטור רפואי
התנדבות, מכיר??? | 29-01-2018 18:15
התנדבו לשירות. לעמוד על במה שעות ולצעוק אנחנו דור מזוין - אכן, זו נכות!!! מי שמסוגל לזה - יכול למצוא דרך לתרום - צריך רק לרצות!!!
6
2 ו-3 - אני בספק אם תקראו, ובכל זאת שיכתב כ..
אבי | 25-01-2018 21:46
כאן ,בשביל כל אותם ה'בורים' למיניהם שכותבים מבורות (או משנאה ו'קבעון' ) כלפי אביב. כמה עובדות: אביב גפן לא התגייס לצהל עקב עקמת בגב (שאגב צילם אותה לעטיפת אלבומו 'חלולים' ב1996- תחפשו בגוגל). עקב כך שלא גייסו אותו ,אביב ניסה להתנדב לצהל ולתרום מוזיקלית. בבחינה אמרו לו ש'אין לו חוש מוזיקלי' , מצחיק נכון ? ברור שעד היום יש איזה 'גאון' שאוכל את הכובע ,על מה שקבע בזמנו. מעבר לכך, ה3 שנים שיש שעושים ואז זהו. לא תורמים בהכרח בהמשך. אם נשווה את זה לעשייה חברתית ומוזיקלית. אביב תרם הרבה יותר מאחרים במדינה הזאת. איך ? אביב תרם בשיריו ובגישה שלו של החופש והכנות וה'חדבר על מה שכואב' עוד בתחילת שנות ה90' כשזה לא היה 'מקובל'. שיריו נגעו בכל כך הרבה צעירים מבובלים מתבגרים חסרי ביטחון,כולל נוער בסכנת התאבדות שחשב שאיש לא מבין אותם (והרי 'כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו'.. מעניין שלזה חלק מ'הציבור' יש זיכרון קצר של דג) אביב התנדב והופיע בפני משפחות וילדים וחיילי צהל במלחמות צוק איתן ועופרת יצוקה. אביב תרם פרסומות לנוער במצוקה והתאבדות. הקים מאות פרוייקטים, כולל אחרי התאבדות גבי שושן זל ,פרויקט שבו יופיעו זמרים 'ותיקים' שץכשכבר לא מתפרנסים טוב כמו בעבר, והמדינה לא 'סופרת' אותם. כתב שירים לחיילי צהל כמו 'אקדחים שלופים' המרגש, ו'קציר מלחמה' למתן גוטליב זל שנהרג בצוק איתן. שיר 'הילד של כולנו' לגלעד שליט. שירים מחאתיים שבסך הכל צועקים כמו שאדם כואב לו שהוא רוצה שינוי בחיים. כמו גם שירי אהבה וכו' מה שאביב תרם חברתית ומוזיקלית ב27 שנה. רוב המוזיקאים ובכלל 'אזרחים' (גם אלה שעשו 3 שנים בסדיר) לא תרמו חיים שלמים. וזה משהו שאתם לא יכולים לקחת ממנו ולא לבטל את זה בהינף יד. כי התרומה שלי היא בהרבה רמות ,הרבה מעבר ל3 שנים. ששוב, כל מי שלא יודע שיעשה בדיקה בגוגל ולא יכתוב מבורות (או משנאה רק כי מישהו לא בדעה ה'פוליטית' שלו). המשך יום טוב עם ישראל.
אביב - לא יפה ככה!!!
אנונימוס | 29-01-2018 18:18
לפחות תודה שזה אתה. את כל העובדות המיותרות שציינת רק אתה מכיר ויודע. מה חשבת??? שלא נבין??? שאנחנו טיפשים??? להזכירך - החלול הוא אתה!!!
ואיזו סיבה הייתה לו להופיע עירום על במות ולשיר שיר עם
אוראור | 26-01-2018 15:26
מילים גסות? ואיזו סיבה הייתה לו להפוך לגותי גרוטסקי - שנראה כמו ערפד אנושי? ואיזו סיבה הייתה לו לצעוק בהופעות שלו כאילו הוא לא יכול לשיר בלי לצעוק? ואיזו סיבה הייתה לו להסית נגד צה"ל? ואיזו סיבה הייתה לו להמריד בני נוער נגד הוריהם - אפילו שלזה הוא לא התכוון - וגרם את זה לכאורה בלי ידיעתו? ולמה בדיוק השירים הדכאוניים שלו תרמו? ואיזו סיבה הייתה לו להעליב את מירי מסיקה - ולהיכנס לעימות סופר מיותר עם אייל גולן? א י ז ו ס י ב ה ב ד י ו ק ה י י ת ה לו בשביל ל ע ש ו ת א ת כ ל ז ה ? אה???????????? גם לכל זה אתה תמצא תירוצים והצדקות????????????????????? באמת........................
תודה אבי
מומיןאמא | 26-01-2018 8:16
מעריכה מאוד מה שעשית כאן. הלואי שהדברים יגיעו לאזניים הנכונות וללב שיודע לשמוע.
7
6 - צודק אחי. אביב כתב עשרות שירים מדהימים..
כנסו ותשמעו ת' שירים של אביב, בלי שיפוטיות | 26-01-2018 0:11
שנכון, או שזו בורות או זכרון קצר שיש לכמה פאנטיים, שביחס אליו לא תרמו כלום. חלק מהרשימה: 'יומן מסע' עם איינשטיין האגדי. אהבנו, האם להיות בך מאוהב, השיר שלנו, זה רק הלב שכואב לך, סוף העולם, אור הירח, מיליארד טועים, אלימות, שניינו שווים, עם הזמן, מחר, בשבילך, עורי עור, מסתובב (עם מתי כספי), הייתי שר לך, טיפות , נוסטלגיה , קוצים, בובות והרשימה עוד ארוכה... וכמובן גם את 'יש שמיים מעליי' הדואט האדיר שלו עם אביתר בנאי. שאגב בנאי הקחיט איתו שיר נוסף 'אתה' לאלבום שלו. ובאלבום החדש של אביב שיוצא כנראה החודש הקרוב, יש שיר שבו אביתר שר איתו. ואגב, בהקשר להתבטאות המנוסחת לא טוב של יהונתן גפן. עדיין מי זה ליברמן שיכתיב לציבור מה לשמוע. יהונתן יוצר לא פחות מוכשר - וכל מי שלא מכיר את 'הכבש ה16' - זה אלבום הילדים הטוב ביותר . חובה להכיר לילדים. כולל:הילדה הכי יפה בגן, איך שיר נולד, הגן שלנו סגטר, אני אוהב שוקולד... אלבום שמורכב משירים וסיפורים בגובה העיניים של הילדים. אז שוב, לבטל את כל התרבות והיצירה של יו ר ,רק כי מישהו חושב או מתנסח שלא לטעמך. באמת ?
8
אביב גפן
ענת | 26-01-2018 12:05
למי הוא ישיר? למה? לא מגיע לו לגור במדינה שלנו .
9
בטול הופעתו של אביב גפן ע"י מירי רגב
אסתר | 26-01-2018 14:41
בכל מקום שכף רגלה דורכת, מביאה היא רק נזק. אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה? ואם אמר האב דברים אומללים ,צריך לפגוע בבנו? עד היכן ירדה אשת המדון והשררה שהכח סחרר את ראשה? מנהיגה אמיתית מאחדת את העם , משלבת תרבויות. מאז שאישה זו נתמנתה לתפקיד, כל מה שהיא עושה זה להרחיב את השסע בעם , לצעוק בכיכר העיר : אנחנו ואתם כדרכו של ביבי: הפרד ומשול. בכוחניות שלה לא תשיג דבר אלא תביא לכך שאנשים יחרימו לבסוף את הטקס ויראו בו אירוע שמייצג מחצית מהעם. עד כאן!!!
10
מירי רגב שרת ההסתה והפילוג.
ציוני | 26-01-2018 15:21
חבל שגם חגיגות יום העצמאות של הממשלה מפלגות וחצי מהציבור לא יקח בהן חלק. עריית תא צריכה ויכולה לארגן חגיגות יום עצמאות אלטרנטיביות לציבור הנורמאלי אוהב המדינה. ארוע אלטרנטיבי יהיה איכותי וישראלי הרבה יותר מהחגיגות ההזויות של רגב וידבר להרבה יותר ישראלים
11
לבטל גם את שרית
אחד תם | 29-01-2018 10:48
למה דוקא היא? זמרת נחמדה ותו לא. תנו יוצר עמוק וערכי, כמו אברהם טל, דוד דאור, ארקדי דוכין, שלמה גרוניך, משהו מהליגה הגבוהה
12
היא צריכה להיות סלב, להגיע להשקות להגיע לתוכניות
משה | 29-01-2018 16:42
לרכל על זה ולרכל על זאת. הרי בזה היא טובה, היא לא מביאה שום תועלת אין בה שום ערך ומעשה. רק הרס וערס שום ערך מוסף בתקפיד ציבורי אין לה אישיות כלל היא רק הולכת אחרי הזרם ואומרת מה שהיא חושבת שיגרום למצביעים פוטנציאלים להצביע לה.
13
להזמין דחוף אמבולנס
מדינה במצוקה | 29-01-2018 19:47
נורא ואיום