הרופאה הבכירה קראה עיתון וגילתה שהיא 'נפטרה' - סרוגים

הרופאה הבכירה קראה עיתון וגילתה שהיא 'נפטרה'

דר' רונית אלחסיד, מנהלת המחלקה להמטו- אנקולוגיה בבית החולים לילדים 'דנה' בתל אביב, פתחה הבוקר את העיתון וגילתה שהיא 'נפטרה'. לאחר שעיריית תל אביב פרסמה שהיא הלכה לעולמה

author-image
הרופאה הבכירה קראה עיתון וגילתה שהיא 'נפטרה'
  גילתה שהיא 'נפטרה' ד"ר רונית אלחסיד

ד"ר רונית אלחסיד, מנהלת המחלקה להמטו- אנקולוגיה בבית החולים לילדים 'דנה' בתל אביב, פתחה הבוקר (שני) את העיתון וגילתה שהיא 'נפטרה'.

על פי הדיווח באתר ynet, הכל החל כאשר עיריית תל אביב רצתה לפרסם מודעה על פטירת אימה של אלחסיד, רות, אך במקום לכתוב את שם האם במודעה נכתב שמה של הבת, רונית.

"עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, ראש העירייה וחברי מועצת העיר מנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, מנהלת המחלקה להמטו-אונקולוגיה במרכז הרפואי תל אביב",נכתב במודעה שפורסמה בעיתון 'הארץ' ובמקומות נוספים ברשת.

מודעת האבל השגויה (צילום מסך מתוך ynet)

בעקבות הטעות, בני משפחתה של אלחסיד, שכאמור נמצאים באבל על פטירת אימה של הרופאה, רות ארוניס ז"ל, מתמודדים בשעות האחרונות עם כמות גדולה של פניות ומנחמים המעוניינים להספיד את הרופאה שלהם ש"נפטרה".

מעיריית תל אביב נמסר ל'סרוגים': "מדובר בטעות סופר; מטרת המודעה הייתה להשתתף בצער הרופאה בשל פטירת אימה, ובטעות דווח על פטירתה. מיד עם היוודע הדבר, יצרה העירייה קשר עם הרופאה והתנצלה בפניה באופן אישי. מחר תפרסם העירייה מודעה מתוקנת על השתתפות בצערה של ד"ר אלחסיד, והנוהל חודד. העירייה מצרה על עוגמת הנפש שנגרמה לה ומאחלת לד"ר אלחסיד בריאות ואריכות ימים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו