בנט: "מספר 2 של שקד? זה בכלל לא על הפרק" - סרוגים

בנט: "מספר 2 של שקד? זה בכלל לא על הפרק"

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, מגיב לסקר הפופולריות בציונות הדתית בו איילת שקד זכתה ב- 94 אחוזי תמיכה, לעומת 80 אחוזים בהם הוא זכה: "היא יכולה וראויה לכל דבר"

בנט: "מספר 2 של שקד? זה בכלל לא על הפרק"
  (צילום: פלאש90)

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, מגיב הבוקר (שני) לסקר הפופולריות בציונות הדתית בו איילת שקד זכתה ב- 94 אחוזי תמיכה, לעומת 80 אחוזים בהם הוא זכה.

בראיון למעיין אדם ברדיו 'גלי ישראל', נשאל בנט האם שקד יכולה וראויה להוביל את מפלגת הבית היהודי: "היא יכולה וראויה לכל דבר, אנחנו עובדים בשותפות כבר, נדמה לי, 11 שנים עכשיו, מאז שעבדנו יחד אצל נתניהו, ויש לנו אמון הדדי והיא מסוגלת, באמת, עם יכולות יוצאות מן הכלל", אמר בנט. בהמשך, כאשר נשאל האם יהיה מוכן להיות מספר 2 של שקד, השיב בנט כי "זה לא על הפרק".

נזכיר, כי שקד התייחסה בעבר לאפשרות כי תרוץ לראשות המפלגה, אך הדגישה שזה ייעשה רק אחרי עידן בנט. "אני כרגע מתרכזת במשרד המשפטים", אמרה שקד לערוץ 10 והוסיפה כי "לדעתי נפתלי בנט יהיה ראש ממשלה אחרי בנימין נתניהו".

על היום שאחרי בנט אמרה: "אני לא פוסלת ריצה לראשות הבית היהודי במקרה שבו בנט יחליט על פרישה".

שקד אף התייחסה לעצם היותה אישה חילונית במפלגה דתית ואומרת: "לא יודעת אם הבית היהודי בנוי לאישה בראשותו, אבל עובדה שהוא בחר אישה למקום הראשון בפריימריז".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שאלה לשר בנט: למה זה לא על הפרק?
אזרח | 22-01-2018 16:36
אם אכן שקד ראויה לדבריך.. ואם אכן היא יכולה להביא יותר קולות לימין.. ואם אכן אתה חפץ בערכים של הימין ולא באגו שלך.. תסביר בבקשה למה בתשובה לשאלה אם תיהיה מוכן להיות מס' שנים של שקד השבת זה לא על הפרק.. מדוע אתה מתחמק? ומדוע שלא תדאג שיהיה על הפרק?
2
גם אם אילת שקד תהיה בראשות הבית היהודי- אם לא תסלקו את
נאוה | 22-01-2018 23:22
את מועלם - לא נצביע לבית היהדי.
3
בהחלט אישה ראויה
לוי | 23-01-2018 6:07
ועדיפה על בנט. השרה שקד שומרת על ערכי הדת יותר מבנט.