שגריר של כבוד: עידן רייכל קיבל מחווה מרגשת ממשרד החוץ

שגריר של כבוד: עידן רייכל קיבל מחווה מרגשת ממשרד החוץ

הזמר והיוצר עידן רייכל קיבל ממשרד החוץ תעודת שגריר של כבוד, כהוקרה על פעילותו הרחבה בעולם. "מייצג את התרבות הישראלית במיטבה" אמרה ציפי חוטובלי

author-image
עידן רייכל קיבל מחווה מרגשת ממשרד החוץ
  (צילום:יחצ)

הזמר והיוצר עידן רייכל זכה לקבל אמש (א') ממשרד החוץ תעודת שגריר של כבוד. זאת כהוקרה על פעילותו הרחבה בעולם. "מייצג את התרבות הישראלית במיטבה" אמרה סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי שהעניקה לו את המחווה המיוחדת.

במהלך 15 שנות קריירה בלבד, הפך עידן רייכל לאחד מהאמנים המצליחים בישראל ובעולם. האלבומים שהוציא רייכל זכו להגיע למעמד זהב ופלטינה, עד היום קרוב ל- 700,000 תקליטורים נמכרו בארץ ובעולם, יותר מ 2 מיליון הורדות דיגיטליות ועשרות מילוני השמעות בשירותי הסטרימינג בתשלום (לא כולל אלבומים שיצאו לאור בעולם). מספר הצפיות בשיריו ביוטיוב עומד על למעלה 113 מיליון.

לאחרונה חזר רייכל לסבב הופעות חדש עם הפרויקט שלו, זאת לאחר שיצא להפסקה בשיאו של סבב הופעות מצליח והוציא את אלבום הסולו הראשון שלו "'היד החמה" שלימים זכה להגיע למעמד פלטינה. "הפרויקט היה תמיד המשפחה השנייה שלי, וההחלטה לצאת לדרך אישית הייתה מרגשת מאד ומלווה בחששות טבעיים" סיפר רייכל על השינוי "היום אני מסתכל על זה ולא מאמין לנס הגדול שקרה כאן. תגובת הקהל בארץ ובעולם גורמת ללב שלי לפעום ולהרגיש את התשוקה להמשיך ולעשות את מה שאני עושה – מוסיקה".

לאחר סבב ההופעות שלו "רייכל- פסנתר- שירים" בישראל וברחבי העולם, שכלל 150 מופעים באירופה, ארה״ב, דרום אמריקה וכמובן בישראל, ובכללם 17 מופעים באמפי שוני בחר רייכל לצאת להפסקה לטובת משפחתו. "בחרתי לסיים את הופעות הסולו באוקטובר הקרוב כדי לקחת קצת אוויר מהאינטנסיביות של ההופעות, הנסיעות, ההקלטות והחזרות, ולהקדיש זמן למשפחה הקטנה שלי שמאפשרת לי בכל יום לעשות את מה שאני אוהב. אני יוצא לחופשה קצרה ומבטיח לחזור" סיכם רייכל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נשוי לאוסטרית וילדיו אינם יהודים.
כל הכבוד לליברליזם | 22-01-2018 20:22
איש באמונתו יחיה.
2
מייצג את הפתיחות ואת חוסר הפחד מהממסד הרבני
אכן | 22-01-2018 20:25
זוגותו אינה יהודיה אבל למרות זאת בחרה לגור בארץ.
3
רק חבל שהשגריר הישראלי נשוי לאוסטרית נוצריה
שימרית | 23-01-2018 10:30
ושילדיו נוצריים. תחשבו איך זה מוציא אותנו בעולם שבחור ישראלי שמייצג את המדינה בחר להתחתן ולהקים משפחה עם אוסטרית נוצריה? משפיל את בנותינו הישראליות! מה יש רייכל? לא נאה לך ישראלית? רק תוצרת חוץ? העניין הזה לא עושה טוב לתדמית של ישראל בעולם ולתדמית של בנות ישראל השוות יותר בעולם!
4
הוא לא בחר בזה זה ניכפה עליו
מישהו שמכיר | 24-01-2018 10:04
הוא בכלל נפרד ממנה ואז היא נכנסה לו להריון למרות שהיה יכול להפרד ממנה קודם ואז לא הייתה מספיקה לעשות לו תרגיל. והם גם בכלל לא נשואים. היא גם ניסתה לחזור לאוסטריה והוא אילץ אותה לחזור לארץ. למרות שאני מסכים איתך שימרית שעדיין זה בעייתי ששגריר בתרבות הישראלית בזוגיות צמודה לאוסטרית וילדיו אינם יהודים. לא משנה אם זה מכפיה או מבחירה למרות שאני אוהב את המוסיקה שלו.