פנס יינאם בכנסת, החכי"ם הערבים יחרימו את הישיבה - סרוגים

פנס יינאם בכנסת, החכי"ם הערבים יחרימו את הישיבה

חברי הכנסת הערבים יחרימו את נאום סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס במליאת הכנסת. יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה: "מדובר באדם מסוכן בעל חזון משיחי שכולל את חורבן האזור"

פנס יינאם בכנסת, החכי"ם הערבים יחרימו את הישיבה
  (Yonatan Sindel/Flash90)

ביום שני הקרוב צפוי סגן נשיא ארה"ב מייק פנס לבקר בישראל, ולנאום במליאת הכנסת. אולם,  יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, הודיע הערב (שבת) כי חברי מפלגתו כולם יחרימו את נאומו במליאה.

"‏נשאלתי האם יש שינוי בעמדתנו לגבי ביקור סגן הנשיא פנס", כתב עודה בחשבון הטוויטר שלו, וענה, כי "מדובר באדם מסוכן בעל חזון משיחי שכולל את חורבן האזור כולו שמגיע בשליחותו של אדם מסוכן אף יותר, פירומן פוליטי, גזען ומיזוגן שאסור שיהיה מתווה דרך באזורנו", אמר עודה.

בעקבות כך ציין, "הרשימה המשותפת כולה תחרים את נאומו במליאה".

בשנת 2008 נאם גו'רג' בוש הבן, מה שאומר שלאחר כמעט עשור, יהיה פנס האישיות האמריקאית השנייה שתנאם בכנסת. פנס צפוי להגיע לישראל עם רעייתו קארן פנס, כאורחיהם של יושב-ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין. יחד עם סגן הנשיא תגיע לכנסת משלחת של עשרות אורחים, מארה"ב ומהבית הלבן.

בתחילה, ייערך לכבוד פנס טקס חגיגי ברחבת הכניסה לכנסת. בהמשך ינאם במליאה בישיבה מיוחדת בכנסת. עוד ינאמו בישיבה זו: יושב-ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יצחק הרצוג.

לאחר נאומי ראשי המדינה (בעברית), יחל נאומו של סגן נשיא ארה"ב האורח (באנגלית). האירוע יהיה במעמד נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, שרים בעבר ובהווה, ובכירים רבים נוספים.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מימלא מקום הערבים בגדה.הם יכולים
יפה יוסף | 20-01-2018 21:14
לעבור לשם מיד גם בלי להחרים.
2
פנס משיחי!! אבו מאזן/נסראלה נאורים!!!
תחקירן | 21-01-2018 1:47
איזה כף ששונאי ישראל הללו יעדרו מהאולם בשעה שחסיד אומות העולם פנס ינאם.. היה טוב לו הם היו נעדרים קבוע מהאולם..