מחשש לנקמה: הרבש"צ שחיסל מחבל עזב את הישוב - סרוגים

מחשש לנקמה: הרבש"צ שחיסל מחבל עזב את הישוב

עמית שטיינהרט, שנפצע קשה בפיגוע ביישוב שבו נרצחו שני מאבטחים ולוחם משמר הגבול, עבר לאחרונה להתגורר במרכז הארץ. מלבד החשש שיסגרו איתו חשבון הוא אומר כי "לעולם לא אוכל להשתקם כאן עם הטראומה שחוויתי"

author-image
מחשש לנקמה: הרבש"צ שחיסל מחבל עזב את הישוב
  עמית שטיינהרט (צילום מסך מתוך 'החדשות')

אחרי שש שנות מגורים ביישוב 'הר אדר' ולאחר שנפצע קשה במהלך הפיגוע שאירע במחסום היישוב לפני כארבעה חודשים, רבש"צ היישוב לשעבר, עמית שטיינהרט, שהצהיר אז כי הוא שירה במחבל והרג אותו, עזב את היישוב, בין היתר, מחשש לנקמה.

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון ביצע מחבל ערבי פיגוע קשה בו רצח את אור אריש, את יוסף עותמאן ואת סולומון אגברייה. שטיינהרט עצמו נפצע קשה מהקליעים בכתפו ובבטנו. עם זאת שטיינהרט הצליח להתעשת ולחסל את המחבל.

"בכל פעם שהגעתי למחסום חזרתי לאותם רגעים"

כעת, למרות שעברו כבר ארבעה חודשים, שטיינהרט לא מצליח לחזור לחיים רגילים: "בכל פעם שיצאתי לפיזיותרפיה או לנשום אוויר, ראיתי מולי את המחסום וחזרתי לאותם רגעים", הוא מספר בראיון ל'ישראל היום'.

שטיינהרט מספר כי "לא הייתי מסוגל להגיע לשם אפילו כדי לשחזר את הפיגוע בשביל התחקיר של מג"ב. המצב רק מחמיר".

"מפחד שיגיעו לסגור איתי חשבון"

שטיינהרט הוסיף כי "זה לא רק הסיוטים בלילות או המוות של החברים שלי. מאז שהמחסום נפתח אני חושש שמישהו מבני משפחתו של המחבל או אחד מחבריו, יחליט לסגור איתי חשבון. יש לי אחריות על חייהן של אשתי נעמה והבת שלנו, ליילה, בת השנה וחצי".

שטיינהרט סיפר כי לא רצה לעזוב את הר אדר, אך בלית ברירה נאלץ לעשות זאת. "ההחלטה לעזוב התקבלה בלב לא קל. ראיתי בהר אדר בית. מנגד, לעולם לא אוכל להשתקם כאן עם הטראומה שחוויתי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
סיבות מעבר מקום מגורים של הרבשץ
גיא | 11-01-2018 10:06
עיתונאי . מתי תלמד שצריך להפעיל שיקול דעת בעת פירסום ידיעה כזו. אתה לא מבין לאיזה כיוון זה יכול להתגלגל? אני לא רוצה להוסיף פרטים.
על הכתב יצא קצפך ? מה עם מערכת הביטחון ?
אורי | 13-01-2018 22:10
אם היו מגרשים את כל המשפחה הארורה שלו לא היה צריך לברוח. עמית הוא גיבור .
2
עיתונאי חסר אחריות!!!!
אורי | 11-01-2018 12:11
אתה מפרסם משהו חסר אחריות.את המחבל הארור היה צריך להרוג!.נקמה??.מדוע בכלל לעלות אופציה כזאת על הכתב???.למה לתת רעיונות למחבלים ימ"ש וזכר אבותיהם???.מישהו מהמחבלים ימ"ש דיבר על נקמה??.אתה עיתונאי חסר אחריות שמייצר פייק ניוז,בדיוק כמו שרעיון המדינה הפלסטיזית הפך במוחם הקודח של אנשי הסמול למציאות שאו-טו-טו תקרה ח"ו.צריך רק לדבר על זה כל היום!!. אתה חסר אחריות ומיותר בעיתונות הימין.
3
במקום שכל משפחתו של המחבל הרוצח השפל יפחדו ויגורשו
אורי תל אביב | 13-01-2018 22:08
אז עמית הגיבור צריך לברוח ? על זה חלמנו אלפיים שנה ?
4
זה נשמע שהוא זקוק לטיפול בפוסטראומה.
רונן | 25-06-2018 9:06
אני לא מזלזל חלילה, אך זה נשמע שהוא עדיין בפוסט טראומה, ומקוה שיקבל טיפול כראוי. יש לי חבר שסבל מזה ולאחר טיפול מקצועי התשחרר לחלוטין מהטרואמה. בכל מקרה, הוא גיבור ומאחל לו רק טוב בחיים.