נדאל ודג'וקוביץ' בהכנות לאליפות אוסטרליה - סרוגים

נדאל ודג'וקוביץ' בהכנות לאליפות אוסטרליה

רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' ישתתפו השבוע בשני טורנירי ראווה כדי להתכונן לאליפות אוסטרליה. עבור נדאל מדובר בתקדים. הוא לעולם לא משתתף בתחרויות כלשהן, ראווה או לא ראווה, בשבוע לפני טורנירי גראנד סלאם

נדאל ודג'וקוביץ' בהכנות לאליפות אוסטרליה
  נדאל ודג'וקוביץ'. מן הארכיון. צילום: שאטרסטוק

טורניר ראווה

ראשון מביניהם יהיה טורניר בן יום אחד בשם Tie Break Tens. שיטת המשחק היא של שוברי שיוויון קצרים עד עשר נקודות בלבד. המשחקים מסתיימים תוך יום אחד והמנצח זוכה בפרס כספי של 250,000$.

מלבד נדאל ודג'וקוביץ' ישתתפו בטורניר גם סטאן ואוורינקה, דומיניק תים, תומאש ברדיך, לוקא פויל, ניק קיריוס ולייטון יואיט.

המשחקים יתקיימו באיצטדיון מרגרט קורט שבמלבורן פארק, המקום בו נערכת אליפות אוסטרליה. זה טורניר ראווה פאר אקסלנס, שאין לו משמעות מקצועית של ממש.

בנוסף, השניים ישתתפו גם בטורניר הראווה המסורתי בקויונג. עבור נדאל מדובר בתקדים. הוא לעולם לא משתתף בתחרויות כלשהן, ראווה או לא ראווה, בשבוע לפני טורנירי גראנד סלאם.

נדאל ודג'וקוביץ' ישחקו שני משחקים בקויונג.

משתתפים אחרים בתחרות כוללים את מארין צ'יליץ', תים, דוד גופין, פאבלו קארניו בוסטה וברנארד טומיק הסורר. מדובר במבחן קשוח יותר מבחינה מקצועית.

לקראת אליפות אוסטרליה

המחנות של שני השחקנים מאותתים כי הבעיות הבריאותיות מאחורי נדאל ודג'וקוביץ', וכרגע העניין הוא רק להכניס אותם לכושר לקראת אליפות אוסטרליה.

עם זאת, כזכור, דג'וקוביץ' נאלץ לפרוש מטורנירים באבו-דאבי ובדוחה בשל כאבים חוזרים במרפק רק לפני שבועיים. דג'וקוביץ' אמר אז שהוא יאלץ לקבל החלטה על עצם ההשתתפות באליפות אוסטרליה אחרי שישחק בשני טורנירי הראווה.

לכן, עיניהם של אוהדי הטניס ברחבי העולם יהיו נשואות למלבורן גם השבוע, כדי לראות מה עלה בגורל המרפק של הטניסאי הטוב ביקום בדימוס.

הכותב: נמרוד דרור, מנהל  דף הפייסבוק "נמרוד כותב על טניס", עדכונים, חדשות ופרשנויות מעולם הטניס

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו