הוריו של אלאור אזריה הגישו בקשת חנינה נוספת - סרוגים

הוריו של אלאור אזריה הגישו בקשת חנינה נוספת

הוריו של הלוחם שירה במחבל בחברון - אלאור אזריה, הגישו בקשת חנינה נוספת לנשיא, לה צרפו עצומת שרים וח"כים בראשם שר הביטחון וראש הממשלה • ריבלין: "חנינה נוספת רק בחלוף חצי שנה"

הוריו של אלאור אזריה הגישו בקשת חנינה נוספת
  פלאש90

הוריו של הלוחם שירה במחבל בחברון – אלאור אזריה, הגישו היום (א') בקשת חנינה נוספת לנשיא המדינה ראובן ריבלין.

כזכור, לפני יותר מחודש דחה נשיא המדינה ראובן ריבלין את בקשתו של אזריה לחנינה, ואמר בתשובה שיצאה מבית הנשיא לאזריה: ״נשיא המדינה נתן דעתו לעבירות שבוצעו על ידך ולנסיבותיהן, לכל הדברים שנכתבו בבקשתך, לכל החומר וכן לחוות הדעת שהובאו בפניו והחליט לדחות את הבקשה".

עוד נכתב, "מעיון בחומר שהונח לפניו למד הנשיא כי בגזר הדין הביאו בחשבון בתי הדין הצבאיים את הנסיבות המועלות על ידך, המופיעות בחלקן בבקשת חנינה זו, כשיקולים לקולא, וציינו כי בהתחשב בהן הקלו עמך בדין".

בעקבות הדחייה, הגיע חבר הכנסת לשעבר, השדר שרון גל לכנסת והחתים עשרות חברי כנסת בהם גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבטחון אביגדור ליברמן על בקשת חנינה נוספת מנשיא המדינה.

כעת הוגשה בקשת החנינה הנוספת לנשיא המדינה.

אולם בבית הנשיא הבהירו כי "בקשה מחודשת לחנינה ניתן להגיש רק בחלוף שישה חודשים מיום שניתנה החלטת הנשיא בבקשתו הקודמת של הנידון אלא אם כן חל שינוי מהותי בנסיבות הבקשה".

לפני שבועיים פרסמנו בסרוגים כי חברת הכנסת נאוה בוקר מהליכוד ביקרה את אזריה בכלא 4 בו הוא מרצה את עונשו וחשפה כי בשל התנהגותו הטובה, ייתכן ויקוצר שליש מעונשו כך שישוחרר כבר בחודש מאי הקרוב, 5 חודשים לפני ריצוי מלא עונשו.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
החייל לא הבין שהוא צריך להביע חרטה
קל | 24-12-2017 17:55
לא רוצה ? לא צריך אבל יש לרצות את מלוא בעונש.
למספר 1: חרטה על מה? על זה שהוא ירה במחבל
אוראור | 22-03-2018 21:02
בן מוות שבא כדי לרצוח יהודים בדם קר????????????? תעשה טובה!!!!!!!!!!