התכשיטים של יונית לוי נגנבו בדרך לשידור - סרוגים

התכשיטים של יונית לוי נגנבו בדרך לשידור

דנה ירון, המלבישה של מגישת "החדשות", יונית לוי, נשדדה ונגנבו ממנה תכשיטים בשווי 45 אלף שקל שהיו אמורים להיענד על לוי במהדורת החדשות. בנוסף נגנבה ממנה גם מעטפה עם כסף מזומן

author-image

https://www.youtube.com/watch?v=Sbm_92TGI_U&t=250s

המלבישה של מגישת "החדשות", יונית לוי, נשדדה ונגנבו ממנה תכשיטים בשווי 45 אלף שקל. על פי הדיווח באתר 'מעריב און ליין',  האירוע התרחש כאשר דנה ירון, המלבישה הצמודה של לוי בשבע השנים האחרונות, יצאה מחנות תכשיטים בקניון רמת אביב ביום חמישי שעבר. מדובר בשרשרת וטבעת שהוזמנו במיוחד ללוי, שהייתה אמורה לענוד אותם במהדורה ביום חמישי. בנוסף, מעטפה עם כסף מזומן נעלמה מתיקה.

ירון הזמינה את התכשיטים במיוחד בהשאלה מחנות ה. שטרן מקניון רמת אביב. בחבילה הייתה גם שרשרת וטבעת למהדורה בחמישי ושרשרת נוספת שהושאלה לשימוש בהמשך השבוע. אך התכשיטים לא הגיעו לשידור. בדרכה חזרה מהקניון המלבישה עברה בחנות בגדים נוספת וכעבור שעה קלה הבחינה שהתכשיטים- בסך 45 אלף שקל- לא ברשותה, וגם, כאמור, מעטפה ובה כסף מזומן נעלמה מתיקה. המלבישה מיהרה להגיש תלונה במשטרה אשר פתחה בחקירה.

כזכור, בחודש שעבר יצאה ירון יצאה להגנתה של לוי, לאחר סרטון שרץ ברחבי הרשת, בו נצפתה המגישה כשהיא מתארגנת לשידור מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ, תוך שהיא מפצירה בצוות התוכנית לשפר את הופעתה החיצונית, שכללה מיקרופונים שנתלו על חולצה. "אתמול שודרה ברשת סצנה שלא קשורה לשום דבר המתרחש במציאות. סצנה של לחץ הגיוני ואנושי של אנשים שעובדים יחד בכמה דקות לפני שידור חי להרבה צופים", כתבה ירון בחשבון הפייסבוק שלה.

"אני עובדת בטלוויזיה הרבה שנים, עובדת בחברת החדשות ועם יונית לוי בשנים האחרונות, ואני מבקשת להסביר לכולם שהבחורה מקצוענית. וזהו זה. זה לא בגלל השרשרת", חתמה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו