1% למתנחלים?! נתניהו הורה לתקן את העוול - סרוגים

1% למתנחלים?! נתניהו הורה לתקן את העוול

לאחר פנייתם של ראשי שדולת ארץ ישראל לשרי הממשלה בו הם זועמים על הדרת אזורי יו"ש מהתכנית הלאומית לפיתוח תשתיות, רה"מ: "נכליל את הכבישים העוקפים ביהודה ושמרון בתכנית התשתיות הלאומית"

author-image
1% למתנחלים?! נתניהו הורה לתקן את העוול
  כביש 60 (צילום: Nati Shohat/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתינהו הודיע היום (ראשון) בישיבת שרי הממשלה כי יכליל את הכבישים העוקפים ביהודה ושמרון בתכנית התשתיות הלאומית.

הכרזת רה"מ נתניהו מגיעה על רקע מכתב ששלחו הבוקר חברי כנסת יואב קיש ובצלאל סמוטריץ', בו הם דורשים לבדוק את הכללת אזורי יהודה ושמרון בתכנית הרב שנתית לפיתוח תשתיות בישראל, זאת בשל ההדרה לדבריהם של אזורים אלו מהתכנית וכי רק 1% בלבד ממנה מוקצה לשטחי יו"ש

ראשי שדולת א"י (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בגוף הפנייה נכתב "כי בישיבת הממשלה שתתקיים הבוקר (ראשון) יתבקשו השרים חברי הממשלה לאשר תכנית רב שנתית לפיתוח תשתיות בישראל. אולם, לפי הפרסומים בתקשורת, רק חלק זעום ביותר מהתכנית – 1% בלבד – יבוצע באזורי יהודה, שומרון ובקעת הירדן".

"ככל שהפרסומים נכונים ועל חברי הממשלה לבדוק זאת", אומרים ראשי השדולה, "הדבר אינו הולם לא את רוחב השטח, לא את היקף האוכלוסייה, ובוודאי לא את מצב התשתיות ביו"ש, שהוא מהמיושנים והגרועים ביותר. בוודאי שיחס כזה לחבלי יו"ש אינו הולם ממשלה לאומית שטובת פיתוח ההתיישבות לנגד עיניה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו