בגלל טעות: עשרות יטוסו לברצלונה בפחות מ-70 שקל

בגלל טעות: עשרות יטוסו לברצלונה בפחות מ-70 שקל

עשרות גולשים ברי מזל, יזכו לטוס לברצלונה במחיר מצחיק של 18 דולר, בעקבות טעות באתר תיירות פופולרי ששכח מספר אחד. הנזק לחברה עומד על עשרות אלפי שקלים תוך דקות בודדות

בגלל טעות: עשרות יטוסו לברצלונה בפחות מ-70 שקל
  חלומי- לטוס לברצלונה במחיר זול מטיסה לאילת (צילום: שטארסטוק)

לא יודעים איפה אנחנו היינו כשזה קרה, אבל מסתבר שעשרות גולשים ברי מזל שחיפשו לאחרונה דיל זול לטיסה באתר 'גוליבר'. נתקלו   בדיל אחד הזוי במיוחד, המציע טיסה מישראל לברצלונה בתאריכים ינואר – מרץ במחיר מצחיק של 18 דולר (כ66 ש"ח). מהירי החלטה הבינו את גודל ההזדמנות ורכשו כרטיסים.

המחיר המצחיק שזול בהרבה אפילו מטיסה לאילת, קרה בעקבות טעות קטנה שעלתה ביוקר. במקום המחיר שהיה אמור להיות 188$, ברח לו 8 אחד והציג מחיר של 18$. החברה שעלתה על הטעות החמורה, לאחר שתוך דקות עשרות כרטיסים במחיר ההזוי נמכרו החליטה לאפשר לרוכשים הזריזים את הטיסות על אף ההפסד מצידה שעומד על עשרות אלפי שקלים.

חברת גוליבר מסרה כי "הצעות המוצגות בעמוד 'המציאון' נבחרות באופן אוטומטי, על ידי מערכת שפיתחנו המאתרת תאריכי טיסות זולות. אף מערכת ממוחשבת אינה חסינה מטעויות ומחיר הטעות במקרה זה עומד על עשרות אלפי שקלים בתוך דקות בודדות. נדאג לכל לקוחותינו שקיבלו אישור סופי על הזמנתם ב-18 דולר ונאפשר להם לטוס במחיר הטעות החלומי".".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עד עכשיו לא נכנסתי לגוליבר מעכשיו כן
גאוני | 08-08-2017 14:43
הפרסום שווה פי כמה מההפסד יעני.... עובדים עלינו ,הכל מתוכנן...