ח"כ רחל עזריה תהיה יו"ר ועדת הרפורמות של הכנסת

ח"כ רחל עזריה תהיה יו"ר ועדת הרפורמות של הכנסת

בעקבות מינויו של אלי כהן לשר הכלכלה, בסיעת כולנו החליטו כי את מקומו בראשות ועדות הרפורמות תמלא רחל עזריה. בנוסף מונתה עזריה למנהלת מטה המפלגה

אלי כהן מונה לשר; רחל עזריה קיבלה תפקיד יוקרתי
  יו"ר ועדת הרפורמות. עזריה (הדס פרוש/פלאש90)

בעקבות סבב המינויים בממשלה, שידרוג משמעותי גם לח"כ רחל עזריה מ'כולנו'.

הממשלה אישרה היום פה אחד את מינוים של איוב קרא מהליכוד לשר בלי תיק במשרד ראש הממשלה, ואת מינויו של אלי כהן מ'כולנו' לשר הכלכלה. על המינויים דיווחנו בשבוע שעבר בסרוגים. תיק הכלכלה, שהיה בידי דרעי הועבר לידי שר האוצר כחלון, לאחר התפטרותו של סילבן שלום מהממשלה, ומעברו של דרעי ממשרד הכלכלה למשרד הפנים. התיק להגנת הסביבה שהיה בידי אבי גבאי מכולנו הועבר לליכוד – לידי השר זאב אלקין.

בעקבות המינוי, התפנה מקומו של כהן בראשות ועדת הרפורמות, ובסיעת 'כולנו' החליטו כי רחל עזריה היא שתחליף אותו. עד כה הייתה עזריה חברה בועדת הכספים ובועדת החוץ והבטחון.

שידרוג כפול

"אני מודה לשר האוצר משה כחלון על האמון שניתן בי," אומרת ח"כ עזריה, "ועדת הרפורמות היא ועדה שמאפשרת לקדם את הערכים שבשבילם הגעתי לכנסת והערכים שעבורם הוקמה מפלגת 'כולנו' – בין היתר, הורדת יוקר המחייה במדינת ישראל, טיפול במשבר הדיור ורפורמות בשוק העבודה."

בנוסף, מונתה עזריה למנהלת מטה המפלגה. במסגרת תפקידה תנהל את עבודת השטח של חברי הסיעה. ח"כ עזריה מוסיפה: "בשנתיים האחרונות, מפלגת כולנו הוכיחה כמה אפשר לעשות בזירה הכלכלית-חברתית בישראל על אף המורכבות הגדולה. החשיבות שלנו לציבוריות הישראלית משמעותית ואני רואה שליחות בתפקיד שניתן לי."

יו"ר סיעת כולנו ח"כ רועי פולקמן: ״אחרי אישור תקציב המדינה, יו"ר כולנו משה כחלון מוציא לפועל באמצעות המינויים את השינויים שהבטיח כדי להמשיך ולקדם את האג׳נדה של ׳כולנו׳: צמצום פערים, הורדת יוקר המחייה ומלחמה עבור הציבור מול הסקטוריאליות והקיצוניות."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מתאים לרפורמית להיות בוועדת הרפורמות...
יעל | 22-01-2017 15:39
אחת מחברות הכנסת המסוכנות ביותר ליהדות
2
הצעקניות שלה משתלמת.כן אבל היא מתמצבת כך בתור גברית
רח"לצלן .איפה השרוולים | 23-01-2017 1:52
קודם שתקנה שרוולים ארוכים