הלשכה מתפרקת: גם הדוברת של בנט פורשת - סרוגים

הלשכה מתפרקת: גם הדוברת של בנט פורשת

אדמה חרוכה: אחרי פרישתו של ראש המטה שלום שלמה, גם הדוברת האישית של בנט דנה מזרחי הודיעה כי לא תמשיך איתו למשרד החינוך. בנוסף פוטרו ארבע מזכירות בלשכה והנהג הצמוד

הלשכה מתפרקת: גם הדוברת של בנט פורשת
  בלי דובר, בלי ראש מטה, בלי נהג. בנט (מרים אלסטר/פלאש90)

פרסום ראשון

הזעזועים בלשכת השר נפתלי בנט נמשכים הופכים כבר למכירת חיסול כללית.

לסרוגים נודע, כי גם הדוברת האישית של בנט, דנה מזרחי הודיעה כי אינה ממשיכה בתפקידה ולא תשמש כדוברת האישית של בנט במשרד החינוך. מזרחי שבעבר שימשה דוברת שר הבטחון אהוד ברק (בכנסת ה-18) הצטרפה לבנט אחרי הבחירות לכנסת ה-19 עם כניסתו למשרד הכלכלה. לפני כשנה יצאה לחופשת לידה ובמשך התקופה החליף אותה איתמר פלישמן. עם חזרתה והקדמת הבחירות שימש פליישמן כדובר הקמפיין והמשיך לדברר את המפלגה אך עבודתו הופסקה ככל הנראה בשל הבור הכלכלי בו נמצאת המפלגה, וקיצוץ מספר תקנים.

בנט שיתחיל ביום ראשון את עבודתו כשר החינוך, מתנהל ללא דובר ובצוות הלשכה מנסים לאתר מועמד חלופי בהקדם האפשרי. פליישמן ככל הנראה לא ימונה במקום מזרחי. ביום שישי הוא פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט בו כתב כי הוא מחפש עבודה. עד כה הוא לא השיב לפניות סרוגים בעניין. עדכון: לאחר פרסום הכתבה כתב פליישמן בקבוצת הווטסאפ של דוברות הבית היהודי: "כידוע או שלא סיימתי את תפקידי במפלגה, במקביל גם דנה ככל הידוע לי סיימה את תפקידה. אין לי מושג אם נמצא מחליף ברגע שיודיעו על אחד כזה כמובן שיצורף לכאן".

לקריסת מערך הדוברות של בנט, מצטרפת גם פרישתו של היועץ הקרוב שלום שלמה, ששימש כראש מטה השר, וליווה את בנט עוד מימיו בלשכת נתניהו. גם שלמה הודיע לבנט כי הוא איננו ממשיך למשרד החינוך, במה שכינו בסביבתו "תחושת מיצוי".

פיטורים נוספים בלשכה שמעוררים הרמת גבה, הם פיטורי ארבע מזכירות מצוות הלשכה במשרד הכלכלה. הארבע קיבלו הודעה ממנהלת הלשכה כי עבודתם הופסקה והן לא ישארו לעבודה במשרד הכלכלה וגם לא יעברו עם בנט למשרד החינוך. הסיבה למהלך היא בפירוש לא משיקולי תקציב, משום שהמימון לשכר המזכירות מגיע משירות המדינה ולא מהמפלגה (כמו נניח אצל דובר המפלגה והנהג). בנוסף, אם היה צורך לזעזוע בלשכה, לא ברורה הבהילות, ומדוע לא יכול היה בנט להמתין עם הודעת הפיטורים עד חילופי התפקידים בממשלה ולהשאיר את "העבודה המלוכלכת" לדרעי שנכנס לתפקיד. לסרוגים נודע כי המזכירות זעמו על ההחלטה לפטרן בלי סיבה ברורה, ועוד יותר על הדרך בה הם בוצעו. בנוסף למזכירות גם נהגו האישי של בנט קיבל הודעה כי עבודתו תופסק.

בעבר פרסמנו בסרוגים על כך שבנט מפנה עורף למקורבים. אחרי הבחירות הקודמות היו אלה ראש מטה הבחירות בפריימריז רז קיל שלא קיבל תפקיד בלשכה החדשה, הדוברת בזמן קמפיין הבחירות שיר שגיא והעוזר האישי אריאל אדרי שפוטר אחרי תקופה קצרה. בנט עובר לתפקיד הבא, אחרי שהשאיר 'אדמה חרוכה' במשרד הכלכלה, בלי ראש מטה, בלי דובר אישי ובלי דובר למפלגה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
קשקוש של מצביעי יחד - אלו משרות אימון
בן | 16-05-2015 23:01
כל המשרות האלו הם משרות אימון ולכן שר חדש מביא אנשים חדשים. אבל השנאה לבנט לא מפסיקה למרות החבטה בפרצוף בבחירות.
2
מדוע הכתבה מריחה לי לא טוב
שש | 16-05-2015 23:41
נראה לי שלכתב יש אינטרס להציג את בנט כלא הגון או לא לויאלי , כתבה ממומנת אידיאולוגית
3
כנראה הוא עושה רה-ארגון אחרי ההפסד בבחירות
ניר | 17-05-2015 0:00
4
ל-1: למה אתה סבור שאתר סרוגים עובדים אצל יחד?....
בניה | 17-05-2015 0:55
יש לך על סמך מה לבסס את הטענה ההזויה והמופרכת הזאת שלך?... לגבי ה'חבטה בפרצוף בבחירות', אני רק מזכיר לך שהבית היהודי קיבלו בסך הכל פי 2 קולות ממה שיחד קיבלה. לא יותר. אבל כשמעלים את אחוז החסימה בצורה דורסנית שכזאת, בגלל נוחיות של מפלגה כזאת או אחרת או רצון למחוק את מי שלא נוח, זה בפירוש מעוות את רצון הבוחרים!
5
תלמידו המובהק של ביבי
בבאברוך | 17-05-2015 7:56
אגב, ל-1, כדאי שתלמד לקרוא. א. לא דרעי פיטר. ב. הם/הן לא עברו כמשרת אמון למשרד החדש. (כזכור, בנט לא פרש לגמלאות!)