ראש הממשלה נפגש עם ראשי העדה הדרוזית - סרוגים

ראש הממשלה נפגש עם ראשי העדה הדרוזית

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש הערב עם ראשי העדה הדרוזית והביע תנחומים על מותם של השוטרים הדרוזים בפיגועים האחרונים. "הקרב שלכם הוא הקרב שלי, והקרב שלי הוא הקרב שלכם".

author-image
ראש הממשלה נפגש עם ראשי העדה הדרוזית
  (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש הערב (רביעי) עם ראשי העדה הדרוזית. בפגישה השתתפו שייח' מואפק טריף, מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית בישראל, שייח' חאתם חלבי, שייח' מחמוד סייף, שייח' פנדי סאלח אסעד ומר ג'בר חמוד, יו"ר פורום ראשי הרשויות הדרוזיות.

ראש הממשלה הביע תנחומים על מותם של השוטר זידאן סייף שנהרג בפיגוע בבית הכנסת ושל רפ"ק ג'דעאן אסעד שנהרג בפיגוע הדריסה ברכבת הקלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לראשי העדה הדרוזית: "אתם בשר מבשרנו, אתם חלק אורגני של החברה הישראלית. השוטרים והחיילים הגיבורים שלכם נופלים כדי להגן על המדינה ועל כל אזרחיה, אבל אנחנו נגן על הזכויות שלכם ונגן על הביטחון שלכם. זה חשוב לנו כמו להגן על הביטחון של כל אזרח ואזרח, אבל יש פה מחויבות רגשית עמוקה שבאה לידי ביטוי בהמונים שבאו להלוויה. זה נתן את הביטוי של הרגש שכל אזרחי ישראל מרגישים ואני מרגיש".

ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו במאבק גדול מול קיצונים, קנאים אסלאמיסטים. זה לא פשוט, זה איום מסוכן. זה מאבק שאנחנו לא יכולים לקבל ואנחנו נילחם, ומבחינתנו לכל אזרח יש את הזכות לחיים, לביטחון וגם לחופש הדת שלו, לחופש האמונה שלו ולחופש המצפון שלו – וזה קרב של כולנו. מבחינתי, הקרב שלכם הוא הקרב שלי, והקרב שלי הוא הקרב שלכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו