גולשים לבעז שרעבי: "סרב להחליף את בניון" - סרוגים

גולשים לבעז שרעבי: "סרב להחליף את בניון"

גולשים רבים ברשתות החברתיות פנו היום לזמר בעז שרעבי וביקשו ממנו שלא יסכים להחליף את עמיר בניון בהופעה בבית הנשיא. "אם יש לך כבוד לזמר ולאומן עמיר בניון אז אנא ממך אל תהיה הזמר המזרחי התורן ותודיע שאתה מסרב להיות הזמר המחליף".

author-image
גולשים לבעז שרעבי: "סרב להחליף את בניון"
  צילום: פלאש 90

גולשים רבים ברשתות החברתיות פנו היום (רביעי) לזמר בעז שרעבי וביקשו ממנו שלא יסכים להחליף את עמיר בניון בהופעה בבית הנשיא.

על עמוד הפייסבוק של הזמר נכתבו בעיקר בקשות הפונות לשרעבי לכבד את בניון ולסרב להצעה. "אם יש לך טיפת כבוד לעמיר בניון וכבוד לעם ישראל תודיע לבית הנשיא שאתה לא מוכן להופיע במקומו. תכבד אותנו", כתב אחד הגולשים.

גולש אחר כתב: "בעז שרעבי, אם יש לך כבוד לזמר ולאומן עמיר בניון אז אנא ממך אל תהיה הזמר המזרחי התורן ותודיע שאתה מסרב להיות הזמר המחליף. צעד כזה יקנה לך מעריצים ואוהדים רבים".

גולש נוסף כתב: "חבל היית צריך לסרב לנשיא!!! היום הוא החרים את בניון מחר הוא יכול להחרים אותך!!! חבל שאתה ברירת מחדל".

כזכור, אתמול בית הנשיא הודיע לבניון כי לאור השיר שבחר להוציא השבוע, "אחמד אוהב ישראל", לא תתאפשר הופעתו המתוכננת במסגרת הטקס לציון יום היציאה והגירוש של היהודים מארצות ערב ואיראן, שיתקיים במשכן הנשיא ביום ראשון הקרוב.

במכתב ששלח מנכ"ל בית הנשיא, מר הראל טובי, למארגני הטקס נכתב בין השאר: "״על רקע פרסום שירו האחרון של עמיר בניון אתמול, אבקש להודיעכם כי לא נוכל לאפשר את הופעתו במשכן הנשיא. עמיר בניון הוא אמן מוערך ויוצא דופן בכישרונו ובתרומתו למוסיקה הישראלית. לצד זה, אמירותיו בעת מתוחה ומסוכסכת זו, גם אם נאמרו מתוך סערת רגשות וכאב רב, אינן מסייעות בלשון המעטה, להרגעת הרוחות, ואינן עולות בקנה אחד עם האחריות הנדרשת ממשכן הנשיא ומכל מוסד המשפיע על הלך הרוח הציבורי – לפעול למען הפגת המתחים וביסוס השותפות בין חלקיה של החברה הישראלית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השיר של בניון מנוגד לרוח של היהדות
נעמה | 26-11-2014 20:53