חדש:מרכז טיפולי להורים וילדים בגוש-עציון - סרוגים

חדש:מרכז טיפולי להורים וילדים בגוש-עציון

המועצה האזורית גוש- עציון בשיתוף עם משרד הרווחה, חנכו היום לראשונה מרכז ילדים והורים בגוש עציון. המרכז, שיופעל על ידי עמותת 'יד רחל', יעניק טיפול משפחתי מקביל לילדים והוריהם.

חדש:מרכז טיפולי להורים וילדים בגוש-עציון
  (צילום : גרשון אלינסון)

המועצה האזורית גוש- עציון בשיתוף עם משרד הרווחה, חנכו היום לראשונה מרכז ילדים והורים בגוש עציון.

המרכז, שיופעל על ידי עמותת 'יד רחל', יעניק טיפול משפחתי מקביל לילדים והוריהם. בסיס התפיסה של המרכז היא, כי יש לטפל במשפחות באופן הוליסטי המתייחס לכל היבטי החיים המשמעותיים.

במרכז מוצעים מגוון טיפולים: טיפול משפחתי, אישי, קבוצתי, זוגי, דיאדי (הורה-ילד), טיפול באמנויות, גינון, בעלי חיים, מוסיקה ופסיכודרמה.

אביה קדרי, מנהל מחלקת הרווחה במועצה הסביר כי מדובר במהפכה של ממש בשירות הרווחה שבגוש: "הטיפול ההוליסטי של המרכז יאפשר לטפל במקביל בחדרים שונים בילדים ובהורים. באמצעות שיטת טיפול זה יהיו בידי המטפלים כלים רחבים יותר ומעמיקים יותר ובסופו של דבר עם תוצאות טובות יותר ולאורך זמן."

איציק אליסר, מנהל השירות לנוער במחוז ירושלים הדגיש כי " מדובר על צעד טיפולי העומד בראש מערך הטיפולים של השירות. הוא הוסיף ואמר כי הצלחה במרכזים כגון אלו תורמים להשארת הילדים במקרים קשים בבית ומונעים את הצורך בהוצאת ילדים מהבית שיבוצע בלית ברירה, רק במקרים חריגים. "

ראש המועצה האזורית , דוידי פרל הודה לכל השותפים שבלעדיהם לא היה ניתן להרים את הפרויקט הנפלא, והוסיף כי הוא מאמין שהמרכז שייתן שירות למשפחות מכל הגוש יחזק את הילדים, המשפחות ואף את הקהילות בכל יישובי הגוש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו