דנון לנתניהו: "לבני שוב גרמה לך לסטות מהדרך" - סרוגים

דנון לנתניהו: "לבני שוב גרמה לך לסטות מהדרך"

חבר הכנסת, דני דנון, מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בעקבות ההחלטה לדחות את ההצבעה על חוק הלאום ליום רביעי הבא. "על איזו פשרה אנחנו מדברים? על אופייה היהודי של מדינת ישראל?".

דנון לנתניהו: "לבני שוב גרמה לך לסטות מהדרך"
  הזהיר מפני שינויים בהצעת החוק. דנון (צילום: פלאש 90)

נראה שהמשבר סביב חוק הלאום, אינו רק בין ראש הממשלה נתניהו לבין סיעות הקואליציה השונות, אלא גם בתוך מפלגתו, הליכוד.

חבר הכנסת, דני דנון (הליכוד), מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בעקבות ההחלטה לדחות את ההצבעה על חוק הלאום ליום רביעי הבא וקרא לו לבצע את ההצבעה כבר בימים הקרובים.

במהלך ישיבת סיעת הליכוד אמר דנון לנתניהו: "חבל שציפי לבני הצליחה, ולא בפעם הראשונה, לגרום לליכוד לסטות מדרך הליכוד". דנון אף תהה באוזני נתניהו: "על איזו פשרה אנחנו מדברים? על אופייה היהודי של מדינת ישראל? אסור לדחות את ההצבעה מיום רביעי".

כבר אתמול הזהיר דנון מלשנות את הצעת החוק המקורית. לדבריו: "כל הצעה הממעיטה, ולו בפסיק, מהצעת החוק הקיימת, שנוסחה על ידי אנשי הליכוד – היא ויתור שאסור לקבלו. בשינוי המוצע נראות טביעות האצבע של לבני והשמאל בצורה ברורה, ועל שרי הליכוד אסור לסטות מדרך הימין עלייה נבחרו".

בתוך כך, בישיבת הנהלת הקואליציה שהתקיימה היום בצהריים הוחלט על דחיית ההצבעה על חוק הלאום לשבוע הבא, וזאת בכדי לתת לצדדים אפשרות להגיע להבנות שיאפשרו תמיכה רחבה של כל סיעות הקואליציה בחוק החדש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו