הפלסטינים רוצים מדינה בלי שלום כדי להלחם בנו - סרוגים

הפלסטינים רוצים מדינה בלי שלום כדי להלחם בנו

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום לרשת הטלוויזיה i24 News והתייחס להצבעה הצפויה בפרלמנט הצרפתי על הכרה במדינה פלסטינית. "אנחנו לא באים ואומרים אילו מדינות או אילו אזורים בצרפת צריכים להיות עצמאיים".

הפלסטינים רוצים מדינה בלי שלום כדי להלחם בנו
  צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום לרשת הטלוויזיה i24 News והתייחס להצבעה הצפויה בפרלמנט הצרפתי על הכרה במדינה פלסטינית.

לדבריו: "כמובן שזה מדאיג אותי מכיוון שההצבעה תהיה על מדינה פלסטינית ללא שלום. זה מה שהפלסטינים רוצים. הם רוצים מדינה כדי להמשיך את המלחמה בישראל מתוך גבולות משופרים, לא לסיים אותה – זה מה שהם אומרים".

נתניהו התייחס לדרישה מישראל לפנות עוד ועוד שטחים: "תראו מה קרה – בכל פעם שמסרנו שטח לפלסטינים, למשל בעזה, איראן נכנסה עם השלוחים הפלסטינים שלה שירו אלפי טילים על ערינו. האם מישהו בפריס מדבר על כך? זה מה שהם צריכים לעשות בזמן שהעולם מתפוצץ? בזמן שאש אסלאמיסטית שוטפת את המזרח התיכון? בזמן שכל מקום שאנו מפנים הופך למבצר של האסלאם המיליטנטי ואיראן? האם זה מה שיביא שלום? לבקש מישראל לשים את פרברי ירושלים ותל אביב בידי האסלאם המיליטנטי?  זהו חוסר אחריות ולא תורם להשגת שלום. למעשה זה מקשיח את העמדות הפלסטיניות מכיוון שזה מעביר להם מסר שהם יקבלו מדינה, שתשמש לתקיפת ישראל, מבלי לוותר על דבר. אני חושב שזאת עמדה מוטעית מאד".

עוד הוסיף נתניהו: "אנחנו לא באים ואומרים אילו מדינות או אילו אזורים בצרפת צריכים להיות עצמאיים. אנו לא מדברים על כך, כפי שאנו לא מדברים על ספרד או כל מדינה אירופית. אך זה מה שקורה כעת, כאשר העולם כולו בוער, כאשר המזרח התיכון בוער, כאשר ישראל – הדמוקרטיה היחידה באזור, ניצבת לצד צרפת ואירופה במאבק בבערה האסלאמיסטית והם אומרים "תנו לפלסטינים שעומדים לצד האסלאמיסטים, שתומכים החמאס, שמפארים את הרציחות בבתי כנסת כמעשי גבורה – תנו להם מדינה" ללא שלום. האם זה נראה לכם אחראי? אני חושב שזה חסר אחריות ומוטעה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו