מחמם את הלב: חורף בקפה הגליל בגני תקווה - סרוגים

מחמם את הלב: חורף בקפה הגליל בגני תקווה

יש משהו בחורף שגורם לקפה להיות יותר טוב. אם זה אספרסו קצר שהוא כמו מכת חום שמחלחלת לאט לתוך הגוף, קפוצ'ינו שמראה לנו עד כמה חלב מחומם יכול לענג אותנו בחורף, ואפילו בוץ או נס שנותנים לנו סיבה להתכרבל איתו כשבחוץ ערפילי וקר

author-image
מחמם את הלב: חורף בקפה הגליל בגני תקווה

יש משהו בחורף שגורם לקפה להיות יותר טוב. אם זה אספרסו קצר שהוא כמו מכת חום שמחלחלת לאט לתוך הגוף, קפוצ'ינו שמראה לנו עד כמה חלב מחומם יכול לענג אותנו בחורף, ואפילו בוץ או נס שנותנים לנו סיבה להתכרבל איתו כשבחוץ ערפילי וקר. יש גם את אלו בינינו שבשבילם הקפה הוא רק התירוץ לעוגה, ובהמשך לארוחת בוקר מעולה אותה יאכלו במחשבה מענגת על העובדה שיוכלו להגדיר את צמד הקילוגרמים שיוסיפו למשקלם כ"שומן-חורף". שחשוב מאד לשמור על חום הגוף…

'קפה הגליל' בגני תקווה, צמוד למרכז הספורט לידר והינו היחיד באזור בכשרות מהדרין ונותנת לכם את כל הסיבות להגיע וליהנות מבית קפה איכותי ובאווירה כפרית נוחה ונעימה, לבחירתכם תפריט חלבי עשיר ומגוון, שלל מפתה של כריכים וטוסטים, סלטים מיוחדים, לזניות, פסטות, מרקים, ארוחות בוקר מפנקות וקישים אישיים.

בקפה הגליל תוכלו ליהנות מחוויית אירוח אישית וחמימה על כוס קפה גורמה משובח ואוכל איכותי בשרות אדיב ומקצועי המספק מענה לכל בקשה. וכשהחורף כבר כאן ב'קפה הגליל' יציעו לכם מגוון משקאות חורף כמו שוקו, שוקולטה חמה, סחלב ומבחר חליטות חורפיות לבחירה. לספורטאים מכם, ניתן גם לקבל במקום משקאות אנרגיה ומבחר שיקים של חלבון.

חוץ מאוכל וקפה טוב מארגנת לנו ורד נחמני בעלת המקום בצמוד למסעדה סדנאות ייחודיות לילדים, הרצאות, ערבי שירה, פעילויות ספורט וירידי מתנות ותכשיטים. הלקוחות נהנים מאווירה חמה ומשפחתית, מרמה גבוהה של ניקיון ושירות, מהקפדה מושלמת על כל הפרטים, קטנים כגדולים, וכמובן מתפריט עשיר.

"מוצרי המאפה המשובחים והעוגות הנהדרות הן תוצרת אישית הנאפים במקום טרי יום יום" אומרת לנו ורד נחמני.

במקום נערכים גם ניתן לערוך במקום אירועים פרטיים עד 80 איש כאשר במסעדה יתאימו את האירוח לתקציב שלכם.

===

'קפה הגליל 'רחוב הגליל 33 גני תקווה- צמוד לספורט לידר 03-5478001

כשרות למהדרין שמיטה לחומרא- יבול נוכרי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו