צפו. עשרות בהפגנת תמיכה באיתמר שמעוני - סרוגים

צפו. עשרות בהפגנת תמיכה באיתמר שמעוני

עשרות מתושבי העיר אשקלון השתתפו הערב בהפגנת תמיכה בראש העיר, איתמר שמעוני, הנתון לביקורות רבות ביממה האחרונה בעקבות החלטתו להפסיק את עבודתם של הפועלים הערבים בעירו. המפגינים הניפו שלטים עליהם נכתב, בין היתר "שומרים על הילדים ו-"ביבי תתעורר - ילדינו לא הפקר".

צפו. עשרות בהפגנת תמיכה באיתמר שמעוני
  צילום: צילום מסך

עשרות מתושבי העיר אשקלון השתתפו הערב (חמישי) בהפגנת תמיכה בראש העיר, איתמר שמעוני, הנתון לביקורות רבות ביממה האחרונה בעקבות החלטתו להפסיק את עבודתם של הפועלים הערבים בעירו.

המפגינים הניפו שלטים עליהם נכתב, בין היתר "שומרים על הילדים ו-"ביבי תתעורר – ילדינו לא הפקר".

בתוך כך, לאחר שחברי כנסת רבים התבטאו נגד החלטתו של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שלא להעסיק בעירו פועלים ערבים, הערב (חמישי) הודיע משרד הפנים לשמעוני כי החלטתו אינה חוקית וכי עליו לבטל את הנחייתו.

במכתב שנשלח לשמעוני על ידי מנהל מחוז דרום במשרד הפנים נכתב, בין היתר: "הוראתך בעניין הפסקת העסקתם של עובדים ערבים בבניית מוסדות חינוך בתחום עיריית אשקלון עומדת בסתירה לעקרונות השוויון", כתב מנהל המחוז במשרד לראש העיר. "הפועלה גם סותרת את מניעת האפליה – שהינה עקרון יסוד ואין צורך להרחיב על משמעותה וחשיבותה במדינת ישראל".

במכתב שנשלח לשמעוני הובהר כי הנחייתו עומדת בניגוד לחוקי המדינה. "הוראה זו כאמור עומדת בסתירה להוראות החוק המונעות אפליה ופגיעה בשוויון בהעסקתם של העובדים. דברים אלו הינם נכונים ומתחייבים כאשר הננו מדברים בפעולתה של רשות מקומית בהיותה גוף ציבורי".

בסוף המכתב ניתנה הנחיה לשמעוני לחזור בו מהחלטתו ולהודיע על ביטולה: "בנסיבות אלו אבקשך לפעול באופן מיידי לביטול הנחייה זו ולהעביר לי עדכון על כך", נכתב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
די לגזענות
שי | 21-11-2014 11:00