דיווח: אבו מאזן דחה הצעה לפגוש את נתניהו - סרוגים

דיווח: אבו מאזן דחה הצעה לפגוש את נתניהו

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, דחה את הצעתו של מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, להשתתף בפגישה שנערכה ביום חמישי האחרון בעמאן, בין ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, לבין עבדאללה מלך ירדן.

דיווח: אבו מאזן דחה הצעה לפגוש את נתניהו
  נעלב. אבו מאזן (צילום: פלאש 90)

נעלב: יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, דחה את הצעתו של מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, להשתתף בפגישה שנערכה ביום חמישי האחרון בעמאן, בין ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, לבין עבדאללה מלך ירדן, כך מדווח הבוקר (שני) העיתון הערבי 'אל – קודס אל ערבי'.

על פי הדיווח, ראש הרשות הפלסטינית אמר לקרי בי בשלב הזה הוא אינו מוכן להיפגש עם ראש ממשלת ישראל בשל העובדה שנתניהו מטיל עליו את האחריות לאירועי הטרור האחרונים ברחבי הארץ.

סיבה נוספת בגינה אבו מאזן סירב להגיע לפגישה היא העובדה שהמשא ומתן המדינה נמצא בהקפאה כבר מספר חודשים.

בתוך כך, ביום שלישי האחרון מסר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהרה לתקשורת על רקע התגברות הטרור הערבי ההולך ומתפשט ברחבי הארץ.

מול המצלמות הבהיר נתניהו כי ליו"ר הרשות הפלסטינית חלק גדול בהתפרעויות. לדבריו: "נפעל בכל דרך נגד ההסלמה וההתססה. לצערי, אבו מאזן לא שותף והוא הוכיח עד כמה הוא חסר אחריות. במקום להרגיע את הרוחות – הוא מלבה אותן".

בטרם מנה את דרכי הטיפול ותכניותיו למיגור הטרור המשיך נתניהו לתקוף את אבו מאזן: "במקום לומר את האמת הוא מפיץ שקרים כאילו אנחנו פועלים באיזושהי דרך לשנות את מעמד המקומות הקדושים. במקום לחנך את עמו לשלום, אבו מאזן מחנך אותם לפיגועים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו