תלמידי ההסדר ציינו שנה לרצח שריה עופר הי"ד - סרוגים

תלמידי ההסדר ציינו שנה לרצח שריה עופר הי"ד

במלאות שנה להירצחו של שריה עופר (יא-יא) הי"ד בביתו שבברוש הבקעה, ציינו בישיבת ההסדר שדמות נריה שבשדמות מחולה- השכנה לברוש הבקעה והשותפה המלאה בהחייאת ההתישבות, את יום הזכרון

author-image
תלמידי ההסדר ציינו שנה לרצח שריה עופר הי"ד
  האזכרה בישיבת שדמות מחולה

במלאות שנה להירצחו של שריה עופר (יא-יא) הי"ד בביתו שבברוש הבקעה, ציינו בישיבת ההסדר שדמות נריה שבשדמות מחולה- השכנה לברוש הבקעה והשותפה המלאה בהחייאת ההתישבות, את יום הזכרון.

בתוך כך הגיע לדבר עם התלמידים תא"ל במיל יהודה דובדבני, מי שהקים יחד עם שריה עופר שהיה סגנו את חטיבת גבעתי ולימים גם את את הנח"ל החרדי שנקרא על שמו "נצח יהודה".
דובדבני סיפר לתלמידים על הקשר המיוחד שלו עם שריה ועל כך שהוא זה שבחר לגבעתי בזמנו את ההמנון "מי שחלם גבעתי" , שחיבר עמוס אטינגר, מבין האופציות שהוצעו להם כמפקדים בחטיבה לפני כעשרים שנה.

עוד סיפר דובדבני על הצוואה שהשאיר אביו ז"ל שנפל במלחמת העצמאות ובמרכזה שלושה עקרונות חשובים: א. מפקדים תמיד בראש.  ב. לא משאירים פצועים בשטח. ג. אהבת האדם באשר הוא. בסוף השיחה הוא חיזק את התלמידים באמונה ובאהבת הארץ.

20141030_153407

אריאל באזכרה לעופר הי"ד

השבוע נערכה האזכרה לזכרו של עופר הי"ד ביישוב ברוש הבקעה. חבריו ובתוכם השר אורי אריאל וחבריו מהיחידות השונות עליהן הוא פיקד. הם הגדירו אותו כמלח הארץ ואמרו- " יאיא השאיר צוואה ברורה, להקים בברוש הבקעה יישוב פורח ומשגשג.  אין ספק שהמתיישבים החלוציים שהגיעו למקום לאחר שתלמידי ישיבת ההסדר שדמות נריה תפסו את המקום מיד לאחר הרצח ופינו אותו לטובת המתיישבים , אשר תורמים לבנין הארץ ולגאולתה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו