הלקח לא נלמד: המחבל - אסיר משוחרר

הלקח לא נלמד: המחבל - אסיר משוחרר

המחבל שרצח בת 25 באלון שבות ופצע עוד שניים במהלך פיגוע דקירה, הוא פעיל טרור המזוהה עם ארגון הג'יהאד האיסלאמי, שריצה בעבר עונש מאסר בכלא הישראלי במשך ארבע שנים וחצי.

author-image
הלקח לא נלמד: המחבל - אסיר משוחרר
  צילום: אילוסטרציה פלאש 90

המחבל, מאהר חמדי אל-השלמון, שרצח בת 25 באלון שבות ופצע עוד שניים במהלך פיגוע דקירה, הוא פעיל טרור המזוהה עם ארגון הג'יהאד האיסלאמי, שריצה בעבר עונש מאסר בכלא הישראלי במשך ארבע שנים וחצי, כך מדווחים הערב כלי תקשורת פלסטינים.

בנוסף, על פי הדיווח, מאהר חמדי אל-השלמון שוחרר לפני כחמש שנים מהכלא הישראלי ומתגורר בחברון.

כזכור, איברהים עכארי, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים לפני כחמישה ימים, הוא פעיל חמאס המתגורר בשועפאט שבמזרח העיר.

בנוסף, המחבל הוא אחיו של המחבל מוסא עכארי שהשתחרר בעסקת שליט. עכארי נעצר מכיוון שהיה חלק מהחוליה שחטפה ורצחה את שוטר משמר הגבול ניסים טולדנו ב-1992.

בתוך כך, חבר הכנסת, דני דנון (הליכוד) התייחס לפני מספר דקות לפיגוע הדקירה באלון שבות.

לדבריו: "אזרחי ישראל ממשיכים לשלם מחיר קשה מחוסר ההכרעה ברצועת עזה. עלינו לפעול ביד קשה ולגבות מחיר מאדריכלי הטרור הפועלים יחדיו – אבו מאזן וחמאס, שהציבו להם מטרה אחת – חיסול מדינת ישראל".

גם סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי (הליכוד) הגיבה לפיגוע הדקירה בגוש עציון ואמרה כי "הטרור לא מבחין בין ירושלים לתל אביב. גל הטרור הערבי מתפשט בכל חלקי הארץ ומשדר אובדן בטחון אישי. מי שמפקיר ריבונות בהר הבית מקבל טרור בכל רחבי ישראל".

חבר הכנסת מרדכי (מוטי) יוגב (הבית היהודי) אמר: "הערבים הרימו ראשם בהסתה פרועה של אבו מאזן והרשות הפלשתינית ובביצוע פיגועי טרור. במלחמה כמו במלחמה על הקבינט להתכנס מעת לעת לקיים הערכות מצב ולקבל החלטות. לתת לצה"ל ולמשטרת ישראל את הכלים, את מדיניות ההפעלה, ואת הוראות הפתיחה באש ובעיקר את הגיבוי לחיילים ולשוטרים, גם במקרי טעות, לנצח את הטרור ולהשיב את הביטחון לישראל, בירושלים, בתל אביב, באלון שבות ובכל מקום בארץ ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אם תלכו עימי בקרי!!!!!!!!!!!
אלי | 10-11-2014 19:38
מרצח שלושת בנערים המצב הולך ומחמיר. האם לא חשב מישהו שהפגיעה בעולם התורה ובמזונם של ילדי ישראל אין לו מחיר?????