אריאל: "אנחנו עוברים את אחוז החסימה לבדנו" - סרוגים

אריאל: "אנחנו עוברים את אחוז החסימה לבדנו"

שר הבינוי, אורי אריאל התייחס הבוקר לאפשרות של פיצול הסיעות ולאפשרות כי 'תקומה' תרוץ בנפרד בבחירות הקרובות ומבהיר כי "יש אופציות גם להתחבר עם כוחות נוספים".

אריאל: "אנחנו עוברים את אחוז החסימה לבדנו"
  אריאל עם נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

שר הבינוי, אורי אריאל (הבית היהודי), התייחס הבוקר לאפשרות של פיצול סיעתו, 'תקומה', ממפלגת 'הבית היהודי', איתה רץ בבחירות האחרונות לכנסת.

בריאיון לגל"צ התייחס אריאל  גם למתיחות הקיימת בתוך מפלגת 'הבית היהודי' בנוגע לדרישות מראש הממשלה.

"יש לנו דרישות מסוימות מראש הממשלה בנושא ביטול ההקפאה", אמר אריאל. לדבריו: "הדברים האלה לצערי הרב לא מתקיימים כפי שסיכמנו וראוי למפלגה שהבטיחה לבוחריה לייצג את הדברים האלה בצורה נאמנה".

בנוגע לאפשרות לפצל את הסיעות אמר אריאל כי 'תקומה' עוברת את אחוז החסימה גם בריצה בנפרד: "אנחנו עוברים את אחוז החסימה לבדנו. יש אופציות גם להתחבר עם כוחות נוספים", הבהיר.

בתוך כך, מוקדם יותר הבוקר פורסם ב'סרוגים' כי בהמשך למשא ומתן שמתקיים בשבועות האחרונים בין הבית היהודי ותקומה, נפרשת הבוקר תמונת האחדות שהוצעה ליו"ר תקומה השר אורי אריאל.

במכתב ששלח מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך למנכ"ל תקומה אופיר סופר, נחשף לראשונה מתווה האחדות בין שתי המפלגות.

במכתב מציין מנכ"ל הבית היהודי כי, "הציבור לא יקבל בשום פנים ואופן ריצה בשני ראשים והחזרת הציונות הדתית הפוליטית שנים רבות אחורה, אנו פונים אליכם בהצעה רשמית לאיחוד כוחות, מיזוג המפלגות, שילוב ידיים והסתערות קדימה".

בין ההצעות של הבית היהודי: מיזוג מלא של המפלגות ליישות משפטית ופוליטית אחת – לא עוד ניהול כפול הן כלכלי והן משפטי וציבורי של המפלגות.

כמו כן מוצע שריון מלא של יו"ר תקומה במקום השני: בעצם באופן הזה יהפוך השר אורי אריאל לחבר הכנסת היחיד בכל המפלגה, לרבות היו"ר, שהוא פטור מכל התמודדות ציבורית. השר אריאל יהיה היחיד שלא יצטרך להתמודד הן בפריימריז והן בכל מסגרת אחרת וישוריין כבר כעת במקום השני.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
בנט כולו בירבורים צילצולים ויחצנים
אני!!!!!! | 10-11-2014 12:30
שימו לב למשל איך מתוכננים הצילומים שלו: כמעט תמיד על רקע דגל ישראל או לוגו של הבית היהודי +דגל, כדי שיתקבע לכם במוח שהוא המנהיג ואין בלתו. (ולא שלא צריך להחליף את ביבי)
2
אורי אריאל חי בסרט בבית אל אתם לא מצליחים לנצח בבחירות
גרשון | 10-11-2014 14:05
אז אתם תעברו את אחוז החסימה? קודם נראה את החבורה שלכם מצליחה בבית אל אחרי זה נדבר גבעת האולפנה לא נשכח ולא נסלח
3
לעשות פריימריז ונראה כמה רוצים את אורי אריאל בכנסת.
לא לוותר | 10-11-2014 17:43
לא
4
אריאל תתפלג זה הכי בריא לך לנו ולעם ישראל
אבי | 10-11-2014 18:11
אתה בד"כ מציג עמדה הפוכה לבנט אבל עשה טובה קח איתך את שטבון ויוגב החלשים והבוגדנים שבגדו בחבריהם ובעקרונות שסוכמו על דעת כל חברי הסיעה אבל מנגד תשאיר את סטרוק ובן דהן האמיצים שיודעים לעבוד כצוות ולעמוד מאחורי העקרונות שהסיעה התחייבה להם.
5
אריאל זה עוד אחד מפרי הבאושים של פלגני בית אל ב'
עמנואל שומרון | 10-11-2014 20:03
אין סיכוי שהוא יתאחד עם הבית היהודי הוא תוצר של הפלגנות האידיאלית הוא למד מתורתו של רבו איך מתפלגים ומתפלגים והופכים ישוב אחד לשניים ומפלגים כל מה שיכול להיות באחדות ו