תקלה ארצית למנויי סלקום וגולן טלקום - סרוגים

תקלה ארצית למנויי סלקום וגולן טלקום

מאות אלפי מנויים של חברות סלקום וגולן טלקום מתלוננים כי אינם מצליחים להוציא או לקבל שיחות בשעות האחרונות. כרגע אין צפי לתיקון התקלה

author-image
תקלה ארצית למנויי סלקום וגולן טלקום
  אילוסטרציה שאטרסוק

כמיליון לקוחות סלקום וגולן טלקום חווים בעיות בקבלת והוצאת שיחות.

החל מהשעה 12:30 התלוננו משתמשים רבים על תקלה שאינה מאפשרת להם להתקשר למנויים אחרים או לקבל שיחות. בתחילה היה נדמה כי מדובר בתקלה של רשת גולן טלקום, אך מכיוון שהיא משתמשת ברשת הניידת של סלקום, התקלה מדווחת אצל משתמשי שתי החברות.

בהודעה שהוציאה חברת גולן טלקום, היא מעבירה את האחריות לתקלה לסלקום: "לקוחות יקרים, בשל בעיות ברשת המארחת של גולן טלקום בנדידה פנים ארצית, חלקכם עשויים לחוות בעיות בקבלה והוצאת שיחות.  אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית, נמשיך לעדכן אתכם בנושא."

גולן טלקום

לפני כארבע שנים, ארעה תקלה דומה, אז נותקו 3.3 מיליון לקוחות סלקום מתקשורת סלולרית. התקלה אז נבעה מקריסה של ליבת המערכת שגרמה לנפילת הרשת הסלולארית כשהמנויים אינם יכולים להתקשר או לקבל שיחות, לשלוח הודעות SMS ולגלוש ברשת האינטרנט.

"סלקום חווה את התקלה הקשה ביותר שהיתה לנו מאז הקמת החברה" הודה אתמול מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא במסיבת עיתונאים מיוחדת. "אני לא רוצה להיכנס למספר הלקוחות שסובלים מהתקלה" אמר שפירא "אבל אני חמש שנים בסלקום ועד היום לא נאלצתי להופיע בצורה כזו. זו תקלה חמורה שמחייבת אותנו להסתכל ללקוחות בעיניים ולומר – אנו מצטערים."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אני בעל קו של גולן: התקלה תוקנה
גולנציק | 06-11-2014 16:03