סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום: "אפעל להביא עולים לגור בצפון השומרון"

סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום: "אפעל להביא עולים לגור בצפון השומרון"

סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום היתה האורחת של ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה והנהלת המועצה כחלק מהפעילות לחיזוק צפון השומרון. קירשנבאום: "בין השומרון לשאר שטחי מדינת ישראל אין שום הבדל. מבחינתי זו מדינה אחת"

author-image
"אפעל להביא עולים לגור בצפון השומרון"
  סגנית השר בסיורה (באדיבות מועצה אזורית שומרון)

השבוע (יום שלישי) הגיעה סגנית שר הפנים ח"כ פאינה קירשנבאום לסיור ביישובי צפון השומרון. בין השאר היא נפגשה עם תלמידי המכינה הקדם צבאית החילונית הראשונה ביו"ש – שחר, שהוקמה אך לפני חודשיים, ביקרה במפעלים באזור התעשייה שחק, וכן נפגשה עם מזכירויות הישובים: חרמש ומבוא דותן. קירשנבאום קיימה את הסיור יחד עם ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה, סגנו יוסי דגן, והנהלת המועצה. זאת כחלק מהפעילות האינטנסיבית של מועצת שומרון לחיזוק יישובי צפון השומרון.

לאחר שביקרה במפעל בית אל באזור תעשייה שחק, שבו אחד מבתי הספר היחידים בארץ לעיבוד שבבי ולזיווד אלקטרוני, ולמקצועות נדרשים בתעשיית הלואו טק. ושוחחה עם העובדים במקום, הבטיחה סגנית השר כי: תפעל להבאת עולים להתגורר וללמוד בצפון השומרון. הן בשל היתרונות הבולטים של האזור והן לחיזוק ההתיישבות. עוד היא הוסיפה ואמרה לאחר שצפתה על התבור מיישובי צפון השומרון: "בין השומרון לשאר שטחי מדינת ישראל אין שום הבדל. מבחינתי זו מדינה אחת".

סגנית השר הזדעזעה לגלות כי כל ישראלי המתגורר בחרמש ומבוא דותן עובר תשאול בדרכו הביתה במחסום ריחן בשל החלטה שרירותית של הצבא ואמרה: "לא יתכן שתושבי הישובים בצפון השומרון יצטרכו להיות מתושאלים במחסום. הכניסה צריכה להיות חלקה ללא שום עיכוב". עוד היא הוסיפה ואמרה בהתייחס למכינה הקדם צבאית החילונית שחר בחרמש: " התושבים והמכיניסטים מרוויחים מהחיבור הזה שהוא חיבור חשוב ומועיל לשני הצדדים".

גרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון הודה לסגנית השר על ביקורה ואמר: "סגנית השר היא ידידה אמיתית להתיישבות. המחויבות שלה לנושאים הבוערים בהתיישבות מחזקת אותנו. ואני בטוח שהביקור הזה יביא לשיתופי פעולה יפים נוספים לחיזוק השומרון בכלל ויישובי צפון השומרון בפרט".

unnamed (4)

(באדיבות מועצה אזורית שומרון)

unnamed (2)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו