צפו בבנט תוקף מגיש ב'סקיי ניוז': "אל תטיף לנו מוסר"

צפו בבנט תוקף מגיש ב'סקיי ניוז': "אל תטיף לנו מוסר"

ראיון שהעניק חבר הקבינט השר בנט לרשת החדשות סקיי ניוז הפך לעימות בינו ובין המגיש הבריטי לאחר שהאחרון טען כי ישראל מוזכרת כמדינת אפרטהייד, בתגובה להאשמה טען כנגדו בנט "זה שקר גס, המדינה היחידה באזור שמתייחסת למיליון וחצי ערבים בשווין היא ישראל"

author-image
בנט למגיש ב'סקיי ניוז': "אל תטיף לנו מוסר"
  בנט בראיון לסקיי ניוז (צילום מסך)

על רקע האירועים הביטחוניים האחרונים ובמסגרת מאמצי ההסברה של ישראל העניק במהלך היום שר הכלכלה נפתלי בנט מספר ראיונות לתקשורת הזרה.

בין יתר הראיונות התראיין בנט גם ברשת בקיי ניוז הבריטית, שם התפתח עימות בינו ובין מגיש הרשת שטען כי יש מי שמתייחס למדינת ישראל כמדינת אפרטהייד.

בתגובה להאשמה טען בנט בנחישות כלפי המגיש, "זה שקר גס, המדינה היחידה באזור שמתייחסת למיליון וחצי ערבים בשוויון היא ישראל. לא נראה לי שבסעודיה לנשים מותר לנהוג, ואני מכיר כמה מדינות מוסלמיות שסוקלות ומתנכלת להומואים, בסוריה טובח השלטון את בני עמו, אז שתתייחס לישראל כמדינת אפרטהייד זה שקר גס ואני לא מקבל את הגישה הזו".

המגיש מצדו המשיך בהאשמות כלפי ישראל. על כך ענה בנט: "אתם צריכים להלל את ישראל שנמצאת במצב קשה מאד ונלחמת בעולם של אל קעידה, חמאס, דעאש. זה שאתה יושב בלונדון וקורא לנו אפרטהייד זה בלתי מתקבל על הדעת. אנחנו נלחמים את המלחמה שלכם – אל תטעו, אם הטרור האסלאמי יעבור את ישראל הוא יכה בלונדון והוא כבר עושה את זה. הם הרגו חייל בלונדון, ואנחנו מצפים שהעולם יעזור לנו במקום לקרוא לנו מדינת אפרטהייד או כל שם אחר בלתי מתקבל על הדעת."

במהלך הראיון התייחס בנט גם לפיגועים שאירעו בישראל בשבוע האחרון ואמר: "אבו מאזן החליט להסית באופן מכוון וליצור גל חדש של טרור, ראינו את רצח התינוקת לפני מספר ימים, והנה אתמול גליק נורה, אין עם מי לעבוד בצד השני. ההנהגה של הרשות מסיתה לרצח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בנט שקרן
אבירן | 30-10-2014 20:08
בנט מגן על ישראל בתקשורת בחוץ ומבפנים הוא מחריב את ישראל ופוגע בה פעם אחר פעם !! אז מה זה שווה? אפשר לקחת מישהו שהוא לא שר שיענה בדיוק כמו שבנט עונה מה זה שווה אם הוא פועל בתוך הממשלה נגד מדינת ישראל?? שיחרר מחבלים תמך בפינוי מאחזים הלך יד אחת עם יהיר לפיד. עוד? יש בשפע. בנט מסוכן לעם ישראל יותר ממרצ !!! הגיע הזמן לעבור לעוצמה יהודית אמיתית מישהו שאומר את האמת וגם מבצע אותה רק מיכאל בן ארי !!
2
תותח איפס אותו במקום
חיים | 30-10-2014 22:27
3
בנט
רחל | 02-11-2014 15:15
אין על בנט יודע לדבר ולהעמיד אותם במקום כל הכבוד