אופנהיימר מגנה: "מעשה טרור נפשע שאין לקבלו" - סרוגים

אופנהיימר מגנה: "מעשה טרור נפשע שאין לקבלו"

מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר פרסם הלילה (ד') הודעת גינוי להתנקשות ביהודה גליק וכינה אותה: "ההתקפה על גליק הערב היא מעשה טרור נפשע שאין לקבלו", והוסיף "בשעה זאת כולי תקווה כי יהודה גליק יתגבר על פציעתו ויבריא במהרה, ובמקביל שהמשטרה תפענח את המקרה ותשים ידה על המבצעים."

author-image
אופנהיימר מגנה: "מעשה טרור נפשע שאין לקבלו"

מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר פרסם הלילה (ד') הודעת גינוי להתנקשות ביהודה גליק.

"לפני חמישה ימים הופעתי מול יהודה גליק בערב חדש. לפני השידור שוחחתי איתו ועם רעייתו על המצב בירושלים ועל נושאים אחרים שאינם קשורים לקונפליקט, על אף חילוקי הדעות, השיחה הייתה נעימה וחברית", כתב אופנהיימר בדף הפייסבוק שלו.

על ההתנקשות עצמה כתב אופנהיימר: "ההתקפה על גליק הערב היא מעשה טרור נפשע שאין לקבלו. בשעה זאת כולי תקווה כי יהודה גליק יתגבר על פציעתו ויבריא במהרה, ובמקביל שהמשטרה תפענח את המקרה ותשים ידה על המבצעים."

הבוקר פרסם כתב הארץ אורי משגב, טור שמאלני קיצוני מלא בהסתה נגד הכנס במרכז מורשת בגית שעסק בנושא הר הבית והמקדש. תחת הכותרת "הר הבית בידינו? בגין מתהפך בקברו" כותב משגב על האירוע במילים הבאות

"הערב, למשל, יתקיים שם ברוב טקס והדר אירוע המוני במסגרת המאמצים לייהד את הר הבית. אין דרך אחרת להסתכל על זה: תחת הכותרת "ישראל חוזרת להר הבית" עתידים להתכנס שם מבחר ממטורללי הימין המתנחלי, כדי לדון יחד בתוכניות האופרטיביות לכיבוש המתחם, הצתת אינתיפאדה שלישית והטבעת האזור בדםאש ותמרות עשן במסגרת מלחמת גוג ומגוג. אין לי ספק שבגין היה מתהפך בקברו לו היה יודע מה צפויה לארח היום האכסניה הנושאת את שמו ומורשתו. הרי במהלך כהונתו כראש ממשלה רקמו חברי המחתרת היהודית פיגוע תופת שהיה אמור לפוצץ את כיפת הסלע ומסגד אל אקצה; הם נלכדו רק בימי יורשו, יצחק שמיר."

ובהמשך ממשית משגב לשפוך בנזין לתבערה בירושלים: "חשוב להבין שזו בדיוק תוכנית האב שמסתתרת מאחורי כל המילים היפות והתנועות השונות והמשונות שעוסקות בחזרה היהודית להר הבית. הם מדברים על "זכות התפילה" ו"חידוש הקרבת הקורבנות" – אבל המטרה האמיתית היא סילוק הנוכחות המוסלמית מהמתחם והסרת כיפת הסלע כדי לבנות את בית המקדש השלישי." את הטור סיים משגב במילים: "על הרקע הזה תתכנס הערב במרכז בגין אסופת הפירומנים ותתכנן את מהלכיה הבאים. ושמישהו ינסה לעצור אותם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פעילות השמאל הישראלי הצליחה ובגדול!!??
יוסי, נתניה | 30-10-2014 7:36
חבל שאלו פני הדברים, הימין לא יודע לארגן דרמות כפי שעושה זאת השמאל היהודי הצבוע. אם מקרה כזה היה קורה בשמאל, הפסטיבל כבר היה בעיצומו ומתוכנן להפליא והיה זולג כמובן גם לחו"ל ולאוניברסיטאות בעולם.