אברכי 'הלכה ברורה' רקדו עם רבה של ירושלים - סרוגים

אברכי 'הלכה ברורה' רקדו עם רבה של ירושלים

אברכי 'הלכה ברורה' רקדו עם רבה של ירושלים
  שמחים במכון 'הלכה ברורה' (יח"צ)

אברכי מכון 'הלכה ברורה', אשר בראשו עומד הרב אריה שטרן, קיימו בתחילת השבוע שיעור חגיגי לכבוד היבחרו של הרב שטרן לתפקיד רבה של ירושלים. האברכים שמעו מרבה של ירושלים שיעור תורני ודברי תודה על עבודתם המסורה במסגרת המכון ולאחר מכן רקדו עם הרב.

רבה של ירושלים הרב אריה שטרן, עומד בראשות מכון 'הלכה ברורה' מזה למעלה מארבעה עשורים. במהלך שנים אלה הוציא המכון, בעריכתו של הרב שטרן, 25 כרכים על מסכתות הש"ס. 'הלכה ברורה וברור הלכה' היה מפעלו התורני של מרן הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל, אשר לא הספיק להשלימו.

מטרתו של המפעל התורני הייתה ועודנה לסכם על כל סוגיה בש"ס את שיטות הראשונים והאחרונים ואת ההלכה הנוגעת לסוגיה. מלאכת הקמת המכון, העמידה בראשו ושימוש כעורכו הראשי הוטלה על כתפי הרב שטרן על ידי בנו של הראי"ה קוק, הרב צבי יהודה קוק, זצ"ל.

Halacha Brura - Chief Rabbi Stern (3)

אברכים במכון הלכה ברורה מקבלים את הרב שטרן (הלכה ברורה)

Halacha Brura - Chief Rabbi Stern (1) Halacha Brura - Chief Rabbi Stern (4)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הכוונה כמובן לרב מטעם!!!
למך | 28-10-2014 16:00
2
למך מתגובה 1 - הפסק לבזות תלמידי חכמים.
אשר, צפון | 29-10-2014 11:23
אתה בטוח יותר חכם, צדיק מכיר את גדלותו של הרב שטרן מהגרז"ן שתמך במועמדות מהיכרות רבת שנים. אני מכיר אותו אישית כת"ח גדול עם להט של תורה, שאינו גר מפני איש, ויחד עם זה הוא מתון ונעים הליכות. אבל אם אתה רוצה להמשיך להשליך עליו חיצים ממקום מחבואך באינטרנט, על זה כבר אמרה התורה "ארור מכה רעהו בסתר", זה על כל אדם מישראל, ק"ו על ת"ח גדול, רבה של ירושלים.