יזמי היי טק חרדים ודתיים הם הדבר הבא - סרוגים

יזמי היי טק חרדים ודתיים הם הדבר הבא

בהחלט יכול להיות שהאקזיט הבא שעליו תקראו יגיע מבני ברק או מודיעין עילית. לשם כך, פותח המרכז האקדמי לב את תכנית הסטארטפיסטים הראשונה במגזר

יזמי היי טק חרדים ודתיים הם הדבר הבא
  למצולמים אין קשר לכתבה (פלאש90)

אל תתפלאו אם תקראו בקרוב כי האקזיט האחרון הגיע ממאה שערים או בני ברק.

בימים אלה נפתחה תכנית האצה הראשונה להכשרת יזמי היי-טק חרדים ודתיים במרכז האקדמי לב בירושלים. בן וינר, מנטור (מנחה) בתוכנית ומנהל קרן הון סיכון "jampspeed Ventures", מסביר כי תכניות החממה הקיימות לא מתאימות למגזר החרדי. "כמנהל קרן הון סיכוןהגיעו אלי פעמים רבות גם יזמים חרדים, ולא פעם נאלצתי לדחות רעיונות שאינם בשלים מספיק, אך בעוד שאת כלל היזמים הייתי מפנה לתוכניות חממה כדי לרכוש ידע נחוץ, את היזמים החרדים לא יכולתי להפנות לשם בשל היעדר תנאים מתאימים לאורח חייהם", הוא מסביר. "יחד עם המרכז האקדמי לב, נוצר כאן שילוב אפשרויות אשר יכול לסייע רבות ליזמים דתיים וחרדים לקבל הדרכה במקום שתואם את השקפתם בלא כל התפשרות, ולהוציא לפועל מיזמים בעלי פוטנציאל. מהיכרותי עד כה עם אנשי המגזר הם ניחנים בפלפול וביצירתיות ומשמעת רבה. לכן, אל תתפלאו אם האקזיט הבאה יגיע ממאה שערים", הוא אומר בחיוך.

התכנית תהייה בהנחייתם של בכירים בתעשיית ההיי-טק הישראלי, שידריכו את המשתתפים בתהליך השקת החברה וגיוס משקיעים. המשתתפים ייפגשו באופן קבוע עם מנהלים בכירים ומשקיעים, ויקבלו חשיפה וסיוע בהשקת חברות הסטארט-אפ שלהם. התכנית תמשך ארבעה חודשים, ותגיע לשיאה ביום הדגמה ציבורי שבו היזמים יציגו את המיזמים שלהם למשקיעים, עיתונאים ואנשי היי-טק.

קיימות תוכניות שונות להכשרת חרדים לתעשיית ההי-טק, אך לא הייתה עד היום תכנית כוללת הנותנת את המענה המקיף ליזמים עצמאיים. ביום חמישי הבא (30.10.14) יתקיים כנס היכרות המיועד ליזמים דתיים וחרדים, לאחר הכנס יבחרו המשתתפים אשר להם יש מיזם מעניין, ויכנסו להליך בו ירכשו את כל הכלים הנצרכים כדי להגיע לאקזיט.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו