"הפיגוע - תוצאה של מדיניות המשרד לבטחון פנים" - סרוגים

"הפיגוע – תוצאה של מדיניות המשרד לבטחון פנים"

פיגוע הדריסה שאירע בשעה האחרונה בציר הרכבת הקלה בירושלים, הביא את חבר הכנסת, מוטי יוגב למתוח ביקורת על התנהלותם של המשרד לבטחון פנים וממשלת ישראל. סלומינסקי: "כל ויתור בירושלים מגביר את הטרור".

author-image
"הפיגוע - תוצאה של מדיניות המשרד לבטחון פנים"
  צילום: פלאש 90

פיגוע הדריסה שאירע בשעה האחרונה בציר הרכבת הקלה בירושלים, הביא את חבר הכנסת, אל"מ (במיל'), מרדכי (מוטי) יוגב (הבית היהודי), למתוח ביקורת על התנהלותם של המשרד לבטחון פנים וממשלת ישראל.

לדברי יוגב: "פורעים ערבים הרימו ראש בירושלים.  גם כתוצאה ממדיניות טעות של המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל".

יוגב סבור כי "מדיניות שמכילה אבנים על יהודים מובילה לבקבוקי תבערה וירי זיקוקים בכינון ישיר. מדיניות שאינה פועלת ויוזמת לעצור את זריקת בקבוקי התבערה והזיקוקים, מעודדת את הפורעים ומובילה לפיגועי דריסה וירי".

עוד הוסיף יוגב כי "על השר לביטחון פנים והמפכ"ל לא רק להקצות כוחות וכוחות מיוחדים בירושלים ובהקשר זה להסכים גם למוכנות צה"ל לסייע בכוחות מיוחדים תחת פיקוד משטרת ישראל.  על השר לביטחון פנים והמפכ"ל לאשר מדיניות הפעלה רחבה הרבה יותר למפקדים ולכוחות המשטרה שבשטח, להציב את המפקדים הטובים ביותר בשטח מזרח ירושלים ובעיקר לגבות אותם בפעילותם למגר ולהכריע את הטרור בירושלים ולהשיב את הביטחון לכל רחבי העיר".

 

גם יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) הגיב לפיגוע הדריסה: "היום הטרור הרים ראש ופגע בעורק החיים בירושלים. הגיע הזמן לשים סוף לאינתיפאדה "השקטה" ולהחזיר את הבטחון לרחובות העיר ירושלים. שוב הוכח שכל ויתור שנעשה בירושלים בכלל ובהר הבית בכלל מתפרש בצד שני כחולשה מדינית ומגביר את הטרור . הגיע הזמן שממשלת ישראל תתן הנחיות ברורות ואמצעים לכוחות הבטחון לפעול נגד המתפרעים".

חבר הכנסת, יוני שטבון, אמר: "לא ייתכן שבירת ישראל תהפוך למקום לא בטוח ליהודים. הקלות הבלתי נסבלת שבה מתבצעים הפיגועים בירושלים היא דבר שאסור לעבור עליו בשתיקה. מוכרחים להשיב את כוח ההרתעה שלנו, ויפה שעה אחת קודם. זה לא רק עניין של ריבונות, זה עניין של חיי אדם ממש".

שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, אמר כי "האלימות בירושלים הגיעה היום לשיא. המציאות בחודשים האחרונים של אירועי אלימות חוזרים ונשנים בירושלים על ידי בני מיעוטים חייבת להיפסק. זה התחיל מזריקות אבנים ובקבוקי תבערה והמשיך להידרדר, והיום לצערנו דם יהודי נשפך. אני דורש מראש הממשלה ומהשר לבטחון פנים לפעול בתקיפות נגד מי שפוגע באזרחי ישראל. ולתגבר את הכוחות בירושלים ולטפל בצורה הקשה ביותר בהידרדרות הביטחון בעיר הבירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שומו שמים, תורה תורה חגרי שק! הפיגוע בירושלים היום, ווד
| 22-10-2014 19:37
שומו שמים, תורה תורה חגרי שק! הפיגוע בירושלים היום, וודאי תוצאה משום שפגעו במוצאי שמחת תורה, ב"כבוד התורה" של הגאון הצדיק ר' אשר דויטש שליט"א הוא מראש ישיבת פוניבז שליט"א כשהיה בדרכו מן הבית להכנסת ספר תורה, מדה נגד מדה!!!!!!!! תורה תורה חגרי שק! עת לחשות להחילול ד' הנורא שיצא מזה לציבור בני תורה. כמו שאמר הגראי"ל ערב הבחירות, שיש אנשים (בחורים) שרוצים לטמא את הציבור... עכשיו רואים בחוש. אני מוחה בשם כל ישראל "מחאה גדולה על ביזוי כבוד התורה" וכואב לי על הפגיעה בראש ישיבה שליט"א, והעיקר לחשוש שלא יאמרו ח"ו מדשתקי רבנן ש"מ דניחא ליה וכו'. אנשי הכת המנובלים, שחרתה על דגלה מלחמה מכוערת ומלוכלכת נגד גדולי התורה האמיתיים, תורה תורה חגרי שק וכו'. אנשי הכת השקרנים מפיצים דברי נבלה חירוף וגידוף נגד הקדושים אשר בארץ ישראל, נגד שר התורה רבן של כל ישראל מרן הגאון וצדיק הדור ר' שמואל שליט"א. הם שבאלפיהם הפיצו כתבי פלסתר, חוברות וספרים מסמרי שער עם גיבויי שקרים וקנאות בסגנון מוסלמי, נגד נושאי וגאוני התורה שבדור, הסיתו אלפים בתוככי בתי המדרשות אברכים ונערים, וזרקו אותם מכוללים ובתי מדרשות וכו' הם שניסו מזה שנים למחוק את כל מי שלא כופף ראש וכרע ברך ל"השקפתם והנהגתם הטמאה" כשאמרו ז"ל ש"האמת תהיה נעדרת", הם שיערו עד כדי כך??? שומו שמים.
2
תוצפתם של החכי"ם מהבית היהודי
חיים | 23-10-2014 11:44
לפני הבחירות, השתתפתי בפורומים שונים גם בבית שלי וגם במקומות אחרים, וכל פעם הצעתי למועמדים לכנסת מטעם המפלגה שיידרשו את תיק בטחון הפנים. ותמיד התייחסו לדבריי בזילזול בטענות שהם שואפים לתיק הפנים וכדומה. והיום הם בוכים על חוסר הביטחון בתוך המדינה !