רחל פרנקל מגיבה לחיסול חוטפי שלושת הנערים: "מי שרוצה לחסל אותנו נבוא איתו בחשבון"

רחל פרנקל מגיבה לחיסול חוטפי שלושת הנערים: "מי שרוצה לחסל אותנו נבוא איתו בחשבון"

רחלי פרנקל, אימו של נפתלי פרנקל, אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו, בירכה על חיסולם של החוטפים והרוצחים והודתה לצה"ל, לשב"כ ולכוחות הביטחון. "אנחנו יודעים שהשב"כ והצבא עבדו על זה באינטנסיביות גדולה". איריס, אמו של אייל יפרח אמרה: "מי שרוצה לחסל אותנו נבוא איתו בחשבון"

author-image
"מי שרוצה לחסל אותנו נבוא איתו בחשבון"
  צילום: פלאש 90

רחלי פרנקל, איימו של נפתלי פרנקל, אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו לפני כחודשיים, הביעה הקלה נוכח הפרסומים כי חוטפי ורוצחי בנה חוסלו על ידי כוחות צה"ל.

לדבריה: "לאורך כל התקופה הסתובבו שם שני אנשים עם שני אקדחים ועם כלי נשק אוטומטיים, שאין להם דבר להפסיד. פחדנו שייפגעו עוד חפים מפשע, ואנחנו שמחים שהדבר הזה נפתר בלי שום פגיעות לחיילים שלנו. אנחנו יודעים שהשב"כ והצבא עבדו על זה באינטנסיביות גדולה, ואני שמחה שהם הצליחו ללא פגיעה בחיילים".

גם איריס יפרח, אימו של אייל יפרח שנחטף ונרצח הגיבה לפרסומים לפיהם חוטפי ורוצחי בנה חוסלו הלילה: "התפללנו שהם ייתפסו, זה היה רצון טבעי וחזק ביותר". "מבחינתי מי שנטל חיים של הבן שלי, בא היום בחשבון ומשלם על זה בחייו. זה הדבר הנכון ביותר לעשות". יפרח הודתה לכוחות הביטחון והוסיפה כי "זו הייתה משימת הסגירה לחטיפה והיום הגדול הגיע. לדעת ולהבין שמי שנוקם בנו ורוצה לחסל אותנו נבוא איתו בחשבון. ועל זה נאמר, 'כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו', הקדוש ברוך הוא מנהל את העולם באופן מחושב ביותר".

כאמור, הבוקר הותר לפרסום כי לאחר מבצע מודיעיני מורכב של שירות הביטחון הכללי אותר בחברון מקום הימצאם של מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה, שני תושבי חברון שביצעו את פיגוע החטיפה והרצח של נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח, הי"ד. כך נמסר מהשב"כ.

לפי ההודעה, הלילה בפעילות משותפת לשב"כ בסיוע ימ"מ וצה"ל בוצע ניסיון למעצר המבוקשים במהלכו התפתחו חילופי אש כתוצאה ממנו נפגעו שני המחבלים. בשב"כ מעריכים כי השניים נהרגו.

כמו כן, נעצרו הלילה גם בשאר קוואסמה, מחמד קוואסמה ותאאר קוואסמה בניו של ערפאת קוואסמה העצור גם הוא מתאריך 14 יולי באשמה כי סייע לרוצחים להסתתר לאחר רצח הנערים.

גורמים פלסטינים בחברון מסרו ל-ynet כי החל משעות הלילה המאוחרות נכנסו כוחות גדולים מאוד של צבא לעיר. הכוחות התרכזו ליד האוניברסיטה האיסלאמית. במקום ישנם גם בולדוזרים ונשמעו פיצוצים גדולים. התושבים הורחקו מהמקום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו