השר אורי אריאל על חיסול חוטפי הנערים: "כל מחבל מתועב - בן מוות"

השר אורי אריאל על חיסול חוטפי הנערים: "כל מחבל מתועב - בן מוות"

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל ברך הבוקר את כוחות הביטחון על חיסול חוטפי ורוצחי שלושת הנערים: "הצלחתם של כוחות הביטחון לחסל את המחבלים המתועבים היא הצלחה של מדינת ישראל כולה"

author-image
אריאל: "כל מחבל מתועב - בן מוות"
  שר הבינוי והשיכון אורי אריאל (צילום: פלאש 90)

השר אורי אריאל ברך הבוקר על חיסול חוטפי שלושת הנערים: "יידע כל מחבל מתועב כי בן מוות הוא. הצלחתם של כוחות הביטחון לחסל את המחבלים המתועבים היא הצלחה של מדינת ישראל כולה והסרת קללה לקראת השנה החדשה. אני מברך את כוחות הביטחון על החיסול המוצלח ומאחל שתהיה לכולנו, ובפרט למשפחות היקרות שעאר יפרח ופרנקל, שנה יותר מתוקה". 

חבר-הכנסת דני דנון (הליכוד) התייחס גם הוא לחיסול רוצחי שלושת הנערים: "מחבלים מחסלים – זהו מסר ברור לכל אויבנו, לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נבוא חשבון עם אחרון המחבלים לא משנה היכן הוא יסתתר. אני מברך את כוחות הביטחון על הפעולה ושולח חיבוק תנחומים נוסף לשלושת המשפחות האצילות של גלעד שער הי"ד, נפתלי פרנק הי"ד ואייל יפרח הי"ד".

סגן שר החינוך, חבר-הכנסת אבי וורצמן (הבית היהודי) אמר בתגובה לחיסולם של חוטפי ורוצחי שלושת הנערים: ״אני מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על הפעולה המוצלחת. חיסולם של הרוצחים מהווה סימן אזהרה ברור לכל מבקשי רעתנו. ידו הארוכה של צה״ל תמשיך לפגוע בכל קיני הטרור, באשר הם".

סגן השר וורצמן הביע תקווה ואמר: "תכלה שנה ומחבליה״.

חבר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יוני שטבון התייחס הבוקר למבצע חיסול רוצחי הנערים החטופים: "הבוקר, אוויר יותר נקי. כל הכבוד לצה"ל, לגופי המודיעין והמשטרה"

חברת הכנסת, אורית סטרוק הגיבה אף היא ואמרה: "באבוד רשעים רינה". את הבשורה הטובה על חיסול רוצחיהם של גיל-עד, נפתלי ואייל, קיבלתי במערת המכפלה, באותו מקום בו התפללתי, עם רבים אחרים, להצלתם של שלושת הנערים.

גם אחרי החלטת הממשלה על כליאתם מחדש של משוחררי עסקת שליט, ואחרי 2 החוקים שהעברנו כדי לצמצם את האפשרויות של שחרור מחבלים שפוטים – עדין אין ספק שחיסול המחבלים האכזריים האלה הוא המענה הטוב ביותר לטרור הערבי האכזרי. כפי שכתב דוד המלך ע"ה: "ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם"

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), אמר: "אני משבח את שירות הבטחון הכללי זהו מסר לכל מחבל כי יש דין ויש דיין בסוף נגיע לכל מחבל באשר הוא . הפעולה המוצלחת היום היא הוכחה כי אין תחליף מהתיישבות ביהודה ושמרון".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יידע כל מחבל-רוצח
ליקיוויקס | 25-09-2014 19:05
יידע כל מחבל-רוצח שבעצם ביצוע הפעולה הנתעבת הוא חותם על גזר דין המוות של עצמו.