מאותת ליאיר לפיד: נתניהו נפגש עם חכי"ם חרדים

מאותת ליאיר לפיד: נתניהו נפגש עם חכי"ם חרדים

בפעם השנייה בתוך שבועיים נפגש ראש הממשלה עם חברי כנסת חרדים. על פי הדיווחים הפגישה היא פרי יוזמתו של נתניהו שזימן אליו את ליצמן וגפני אתמול בלילה

author-image
מאותת ללפיד: נתניהו נפגש עם ח"כים חרדים
  נתניהו וח"כים חרדים (צילום: פלאש 90)

איתות ללפיד: ראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי הכנסת החרדים משה גפני ויעקב ליצמן מיהדות התורה, נפגשו במעונו של ראש הממשלה בירושלים.

זו הפעם השנייה בשבועיים האחרונים בה נועד נתניהו עם חברי כנסת חרדים, ונראה שהוא נערך לאפשרות שייאלץ לערוך שינויים בקואליציה.

עם זאת נראה כי חבר הכנסת משה גפני לא מתלהב מהפגישות ולא תולה בהן יותר מדי תקוות. בריאיון ליומן הצהריים ברשת ב' אמר גפני כי "ראש הממשלה כנראה מתגעגע לתקופות שבהן עבד עם המפלגות החרדיות". גפני אף הדגיש כי הקואליציה לא תחזיק מעמד זמן רב. לדבריו, הוא מתרשם שראש הממשלה מתנגד לחוק 0% מע"מ אך הוא נאלץ להביע את תמיכתו בו רק משיקולים קואליציוניים. גפני הוסיף כי שר האוצר משחק בכספי הציבור ומנסה לאכוף חוק חסר הגיון בניגוד לדעתם של כל המומחים. הוא קרא להגדיל את הקצאת הקרקעות לבנייה כדי להוזיל את הדיור".

נזכיר כי הפעם האחרונה בה נפגש נתניהו עם חברי כנסת מהמפלגות החרדיות התעוררה סערה לאחר שגפני הצהיר כי ראש הממשלה התחייב בפניו כי הוא מתנגד לחוק 0% מע"מ של שר האוצר, יאיר לפיד.

על פי הדיווחים, אין לראש הממשלה שום כוונות כרגע לבצע שינויים בקואליציה, אך הוא עורך פגישות עם חכי"ם חרדים בכדי לאותת כי מבחינתו קיימת תכנית חלופית למקרה שמי מהמפלגות החברות בקואליציה תאיים בפרישה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הבעיה אינה לפיד אלא בנט שנתן עצמו ומפלגתו למרמס כף רגלו
דוידי | 28-09-2014 18:24