ד"ר מיכאל בן ארי: הבית היהודי, נזכרתם מאוחר מדי

ד"ר מיכאל בן ארי: הבית היהודי, נזכרתם מאוחר מדי

מה השתנה? פתאום, הודעה לעיתונות של לפיד בשבת היא הסיבה לפרישה מהממשלה. לא גל החקיקה האנטי דתית כפי שהטיב להגדיר חה"כ שטבון, לא הקרע עם הציבור החרדי, לא העמדות המדיניות החותרות לעקירת יהודים מביתם

הבית היהודי, נזכרתם מאוחר מדי
  ד"ר מיכאל בן ארי (צילום: פלאש 90)

ח"כ שולי מועלם: "לא נוכל לשבת בממשלה עם מי שמקושש מנדטים ומחלל שבת". חייב להגיד שהתרגשתי.

סוף סוף, סיבה לפרישה מהממשלה. שלוש פעמים שוחררו ארכי רוצחים על ידי הממשלה הזאת בתמיכת שולי מועלם וחבריה, כפי הנראה זו לא היתה סיבה לפרוש (וברור לכולם שזה היה קורה גם פעם רביעית, לולא 'הסכם הפיוס' בין אבו מאזן לחמאס, ולא בגלל בנט, למרות שהוא מתרברב בעניין זה). הורעבו מאות אלפי ילדים על יד הממשלה הזאת שחתכה את קצבאות הילדים ביחד עם הבית היהודי, גם זה לא הדיר שינה מעיניה של ח"כ מועלם וחבריה. גם העברת 'חוק הפונדקאות', שנתן הכשר ותמיכה ממשלתית במה שמוגדר ביהדות 'תועבה', לא הזיז את יו"ר המפלגה של שולי משולחן הממשלה. ולא נשכח שגם ניהול מו"מ עם אבו מאזן על 'מדינה פולשתינית', היתה בממשלה הזאת, של אורי אריאל ונפתלי בנט. התירוץ הקבוע להדבקות לשולחן הממשלה: "אם נצא ש"ס תיכנס".

מה קרה? מה זעזע פתאום את מפלגת הבית היהודי, שהכריזה שוב ושוב שמפלגת 'יש עתיד', היא בת ברית? זו שהרב אביחי רונצקי מהרבנים הבולטים של 'הבית היהודי', הכריז שהוא קרוב אל אנשי 'יש עתיד' יותר מאשר לחרדים?

מה השתנה? פתאום, הודעה לעיתונות של לפיד בשבת היא הסיבה לפרישה מהממשלה. לא גל החקיקה האנטי דתית כפי שהטיב להגדיר חה"כ שטבון, לא הקרע עם הציבור החרדי, לא העמדות המדיניות החותרות לעקירת יהודים מביתם.

נדמה היה, שאל 'אחים' יש לנהוג בסלחנות או לפחות בחמלה הראויים לימים אלו. צריך להבין, לפיד במצוקה מאוד קשה. הוא כבר הרעיב את החרדים, שר החינוך שלו פגע בחינוך החרדי באופן אנוש בכל פינה שרק ניתן היה לפגוע. לפיד מקדם חוק פטור ממע"מ שיפגע בחרדים, הם כבר הצליחו להביא לבחירות שניות בעיר בית שמש כדי לפגוע בחרדים. ובכל זאת הסקרים לא מחמיאים. כבר לא נותר לו כדורים באקדח אנטי דתי חרדי. כיצד מועלם לא מבינה את 'האח' האומלל שלה, הוא חייב מנדטים, הוא חייב לשרוד.

אז הרהרתי, אולי גם מועלם נמצאת באותה מצוקה. אולי ריח בחירות מעורר את הצורך לשוב ולהראות כמה אתה 'חרד' לקדושת השבת. זה רווח נקי לשני האחים. לפיד נהנה להיות בצד שמותקף על ידי 'הדתיים'. ומן הצד השני חה"כ מועלם, תכף תתמודד בפריימריז קשים, בו תצטרך להזכיר למצביעיה, היכן פעלה למען קדושת עם ישראל וארצו, מלבד קידום נשים לוועדה למינוי דיינים?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 14 דיונים מיין לפי
1
בן ארי לא נושא פנים ולא לוקח שוחד
יוני | 21-09-2014 10:52
איש אמת אוהב ישראל , נקי משטיקים וטריקים ששבענו מהם בפוליטיקה החדשה של בנט
2
בן ארי לראשות הממשלה
שי כהן | 21-09-2014 11:08
אני מנסה תמיד להבין את מהותה של מדינת ישראל ואת תושביה הרי בחרנו בבחירות באנשים כמו בנט וחבריו על מנת שיצעידו אותנו לדרך של בטחון ושקט למדינה שלימה אבל הדבר שמפתיע אותי יותר מכל זה העניין "עיניים להם ולא יראו" גם מלשון לראות פיזית וגם מפחד איך אתם לא מפחדים בנט וחבריך שיקומו עלינו כל ערביי ישראל שאני קורא להם בשמם האמיתי מחבלי ישראל מה קרה לכם בנט שנכנסתם לממשלה הזאת התעוורתם מה נתנו לכם שם איזה סוג סם שאנחנו האזרח הקטן מסתכל מהצד ולא מאמין למראה עיניו הייתכן שאחי בשר מבשרי מפקיר אותי כך ולא עושה דבר וחצי דבר בשביל העם היהודי איפה אדון פייגלין שבראש מעייניו זה רק סמים קלים בשביל מחלות שאני בעד זה אין בעיה אבל פייגלין המחלה האמיתית והקשה נמצאת בתוכינו וזה ערביי ישראל רצחו לנו בחור בפתח תקווה השאיר מאחורי יתומים ואלמנה כולם מכחישים שזה רצח לאומני ואתה בנט לא תצעק זעקה ענקית בממשלת ישראל כל יום מבצעים ערביי ישראל פיגועים בירושלים ומה אומרים לאדון ברקת תעלים את הפיגועים למה? כדי שהרוחות לא יתלהטו הגיעו מים עד נפש תודה לאל שקמו ארגונים כמו "אל יהוד " "עוצמה יהודית" "להבה" הגיע הזמן לעשות ולא לדבר ופה אני אסיים את דבריי הבטחון יחזור לישראל שבן ארי יעלה לכס ראשות הממשלה יום טוב
3
שחרור רוצחים? שבת?
נפתלי | 21-09-2014 11:12
למי אכפת? מה שחשוב זה שלבנט יש הילה של הצלחה כמו שכל דתי לאומי חולם להיות! גם קצין בסיירת מטכ"ל, גם איש הייטק מוצלח, מנהל לשכת ראש הממשלה, גר ברעננה עם כיפה גרוש, גם מדבר אנגלית טובה וגם יודע להתחנף יפה לאדוניו הנצחיים מהשמאל! עם כזה אליל, מי בכלל צריך אידאולוגיה?
4
זעקת התן והצבוע - בית של שולי מועלם ...
נהוראי - הבית היהודי והדרוזי! | 21-09-2014 11:18
בן ארי שוב, עוקץ במקום הכואב. שוב חושף צביעות והתחסדות אופייניים לבית היהודי שהם גם וגם. גם בעד לפיד וגם נגדו. גם בממשלה וגם נגדה. גם בעד חוק הגיור וגם נגדו. גם וגם וגם ובקרוב גם דרוזי בבית היהודי. אולי בשביל ההגינות יקראו לזה הבית היהודי והדרוזי
5
בן ארי - תעזוב את הבית היהודי
ניסים | 21-09-2014 11:34
תרוץ לבד ונראה מה אתה שווה
6
בעקבות הסקרים השתן פשוט עלה להם לראש
גלעד | 21-09-2014 12:11
הם יודעים שסקר של 20 מנדטים זה השיא מבחינתם ומכאן אפשר רק לרדת, אז פתאום החליטו שם שכדאי להם בחירות ומהר ושיגרו לשם כך את שולי מועלם לשחרר את הסקופ. "לפיד מחלל שבת" - ממש חידוש העשור.....
7
זה הקש ששבר או.שישבור את גב הגמל. וזה הרבה יותר מקש
סרוגים | 21-09-2014 12:18
8
להסתכל למציאות בעיינים
| 21-09-2014 13:51
להסתכל למציאות בעיניים "הבית היהודי" - אינה מפלגה דתית שתשמור על ערכי ישראל. זה ליכוד ב' ולא נעים להגיד אבל גנבו את המפלגה. לחברי הכנסת שעתיד מדינת ישראל לליבם . תצאו משם עכשיו .... הכול כבר מכור שם. תתעוררו ותצאו ... כל המתנה היא מסוכנת. ה' יברככם
9
מיכאלמרזלגופשטיין
דוד | 21-09-2014 14:07
מיכאל חוץ מדיבורים-עשית משהו?
10
ל-5: ניסים, לא ידעתי שבדמוקרטיה אסור להעביר ביקורת....
יערה | 21-09-2014 15:38
באמת תודה על החידוש שאתה (ושאר אנשי הבית היהודי) מלמד אותנו כאן
11
ל-9: דוד, אולי תספר לנו אתה מה בנט והבית היהודי עשו ???
יערה | 21-09-2014 15:43
חוץ מלהבטיח הנחות באולפנות והישיבות ולא לקיים, ולהיות שותפים לשחרור מחבלים עם דם על הידיים ?! מיכאל בתור ח"כ בודד בקדנציה הקודמת העלה לסדר היום את עניין המסתננים בזמן שכולם ישנו. אתה מוזמן בבחירות הקרובות לבוא ולסייע לו לקבל יותר כוח. תן לו את ההזדמנות ותראה שהוא יעשה, ביחד עם מרזל גופשטיין ובן גביר, את מה ש-12 ח"כי הבית היהודי רק מקשקשים, מבטיחים ולא עושים. (בנט-לפיד קואליציית הספינים ומסיבות העיתונאים)
12
לכל מי שתקף את בן ארי
אבירן ביטון | 21-09-2014 21:22
קודם כל בן ארי שם את הנושאים החשובים באמת על סדר היום דברים ושחברי כנסת והתקשורת מנסים להעלים בן ארי מוציא ואתם החוצה מה שלא קורה היום , בן ארי נתן לבוחריו את כל מה שהם ציפו ממנו לעומת כל המתמודדים האחרים . בן ארי גם של נבחר המשיך להילחם למען עם ישראל בכל דרך שאפשר. נכון בן ארי צועק בן ארי קיצוני בן ארי אולי לא רלוונטי מבחינתכם אבל בן ארי צודק . בן ארי הוא איש אמת , הוא לא מוותר על האמת גם אם לא אוהבים לשמוע אותה לעומת בנט שדואג רק לכסא שלו ורוצה להצטייר יפה בעולם ובתקשורת בן ארי דואג קודם לאינטרסים של עם ישראל . בן ארי לא ישחרר מחבלים כמו בנט , בן ארי לא ישב בשקט על חילול שבת בן ארי לא ילך ביחד עם מי שמוכן להחריב את תורה ישראל , ניסנו כבר את כל הדרכים של כולם ואף אחד לא עבדה כולם מסכנות את עם ישראל עם החולשה שלהם ,הגיע הזמן ללכת עם בן ארי הגיע הזמן שיהיה לעם ישראל עוצמה יהודית ! מיכאל בן ארי גם אם אני אדע שיש לך רבע מנדט אני אצביע לך כי אני הולך אחריי האמת ואתה איש האמת היחיד שיש לנו כרגע !
13
דברים כדובנות. ראי אמיתי מול הנבית היהודי.
אני | 22-09-2014 14:42
כל מילה, לדאבון הלב, מדויקת.
14
כל מילה בסלע!
דב | 22-09-2014 20:26
רק בשביל שתחזור שווה להקדים בחירות...